.

Beantwoord

Vraag over factuur nog niet beantwoord

  • 31 January 2013
  • 7 reacties
  • 490 Bekeken

Beste Simyo,

Op 19-01-13 stelde ik de vraag aan de klantenservice waarom ik op mijn rekening een dubbele internetbundel heb terwijl je deze volgens de opgave gewoon naar beneden of naar boven kunt bijstellen bij een jaarabonnement. Dat heb ik ook in december 2012 tijdig gedaan. Nu heb ik dus ineens internetbundel van 200 en 500 MB die dus vervolgens ook 'mooi' in rekening worden gebracht. In de FAQ wordt vermeld dat je binnen enkele werkdagen antwoord krijgt, die kreeg ik op 25-01 na een tweede reclamatie, namelijk met de boodschap dat het antwoord vertraging op zou lopen. Nu is het inmiddels 31-01-13 en heb nog geen antwoord op mijn vraag hoe een en ander zit en hoe dit opgelost gaat worden. Mijn ticketnummer is #353615
icon

Beste antwoord door Wayne 1 February 2013, 14:53

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Kater,

Ik heb jouw email beantwoord. Indien er nog onduidelijkheden zijn verneem ik het graag.
Hallo, het antwoord is helder. Bedankt voor de moeite.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Kater,

Graag gedaan en bedankt voor jouw terugkoppeling!
hallo

na dagenlang de servicelijn gebeld te hebben ,zonder resultaat,je hoort steeds weer
dat het erg druk is op het moment.
ik heb al meerdere e mails gestuurd schrijven ze dat het druk is,maar nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
heb ook al sms jes gestuurd ook geen antwoord op mijn vraag.

nu dan laatste poging want dan geef ik het op,en stap ik over naar een andere provider.

er word geld afgeboekt weet niet waar voor.?????

heb een internetabonnement maar doet het niet!!!!!!!
wat een waardelose service!!!!!
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum b.jacobi,

Je vindt jouw facturen op jouw persoonlijke pagina via www.simyo.nl. Indien je inlogt, kan je onder het tabblad facturen jouw gespecificeerde facturen terugvinden. Voor jouw aansluiting is enkel de eerste factuur geïncasseerd. Hierop werden enkel de aansluitkosten in rekening gebracht.
Welkom op het forum b.jacobi,

Je vindt jouw facturen op jouw persoonlijke pagina via www.simyo.nl. Indien je inlogt, kan je onder het tabblad facturen jouw gespecificeerde facturen terugvinden. Voor jouw aansluiting is enkel de eerste factuur geïncasseerd. Hierop werden enkel de aansluitkosten in rekening gebracht.
h

hoi wayne

nou weet ik nog steeds,waarom het  internet het niet doet op mijn telefoon
Badge +1
Hoi B.jacobi,

Graag zou ik jou willen vragen wat voor toestel je in gebruik neemt, waarna ik jou de juiste internetinstellingen kan geven.

Reageer