ik heb bij jullie een abbonement afgesloten van 24 euro en nu berekenen jullie 36 euro kan dat even aangepast worden
Bladzijde 1 / 1
Ha Daisy, alles goed? Pak ze maar an hoor. http://www.kolobok.us/smiles/standart/punish.gif
Heb je nog een Data app geïnstalleerd?
Heb je nog een Data app geïnstalleerd?
@ deleon eerlijk gezegd niet, ik snap er niet veel van, en ik kan wel binnen me bundel blijven via my simyo, en aanpakken, ik word er echt gek van elke maand hebben ze iets anders wat niet klopt
O das jammer Daisy. Persoonlijk ben ik al een tijdje bij Simyo en heb er nog nooit last mee gehad. Alles loopt zoals het moet. Zowel bij mijn abonnement als bij de 2 prepaid toestellen.
@de leon, ja knap irritant, ze lossen het gelukkig wel weer op, maar de snelheid waarmee dat gaat word ik ook niet echt amused van
helloo can you respond simyo?
Hoi Simyodaisy,
Ik heb je factuur even bekeken. Op je eerste factuur worden o.a. de aansluitkosten berekend. Daarom valt het factuur bedrag altijd wat hoger uit. In dit topic staat een uitgebreide uitleg over hoe je eerste factuur is opgebouwd. Daarnaast zie ik ook wat kosten terug voor het bellen naar servicenummers. Dit valt niet binnen je bundel. Is je vraag hiermee beantwoord?
Groetjes,
Alex
Ik heb je factuur even bekeken. Op je eerste factuur worden o.a. de aansluitkosten berekend. Daarom valt het factuur bedrag altijd wat hoger uit. In dit topic staat een uitgebreide uitleg over hoe je eerste factuur is opgebouwd. Daarnaast zie ik ook wat kosten terug voor het bellen naar servicenummers. Dit valt niet binnen je bundel. Is je vraag hiermee beantwoord?
Groetjes,
Alex
nee alex ik heb het over die 36 euro abbonementskosten die 7 euro die er buiten valt en die 14.95 daar heb ik het niet over
maar ik heb even zitten lezen ik betaal nu ook me factuur van november?
Dat klopt, Simyodaisy
Groetjes,
Alex
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.