Skip to main content
ticket nummer 354276

Beste Symiomedewerker,

Ik heb 21/2 en vraag per mail gestuurd maar nog geen reactie gehad. Factuur klopt niet ivm niet-verrekening van kortingkosten.



Volgende vraag: kan ik mijn interntabonnement ook alleen verlagen? Actie is inmiddels afgelopen. Mijn belabonnement blijft hetzelfde totdat ook deze actie afloopt. Ik heb geprobeert om het aan te passen, maar het lukt niet.



Graag een reactie, vr gr. Monique
Hoi Monique,



Volgens onze gegevens is jeinternetbundel korting te komen vervallen op 17-12. Uiteraard is het mogelijk om je internetbundel te verlagen. Dit kun je wijzigen onder het tabblad 'Overzicht' van je persoonlijke Simyo pagina. Graag vernemen wij van jou wat er mis gaat bij het wijzigen van je internetbundel. Het is namelijk wel voor jou mogelijk om de wijziging te doen.
Volgens mijn contract is de datum van aanvraag 12/08/12. De actie is 6 maanden geldig, dus t/m de eerste helft van feb. 2013.
Hoi monique,



De korting is inderdaad niet goed toegepast. Ik heb het bedrag (€ 3,66) laten verrekenen met je komende factuur. Onze excuses voor het ongemak.



Groetjes,



Alex
Fijn, bedankt voor je reactie!
Nog geen reactie op mijn email bericht van 26-01-2013 op mijn vraag over de factuur van december.

Ik zie dat er geen korting is toegepast op mijn internetbundel, sterker nog de korting is erbij opgeteld!

We zijn inmiddels ruim 3 weken verder en heb nog steeds geen reactie!
Welkom op het forum Klaas66,



Ik zie dat je abonnement per 28/11/11 van start is gegaan. Vanaf dat moment heb je 12 maanden lang korting ontvangen op je internetbundel. De korting had tot 28/11/12 moeten lopen. Je hebt echter ook korting ontvangen voor de periode 1/12/12 - 31/12/12. Dit is op je vorige factuur gecorrigeerd. Excuses voor de verwarring.



Groetjes,



Alex

Reageer