.

Voor de 3e keer geen automatische incasso!

  • 9 January 2014
  • 1 reactie
  • 350 Bekeken

Badge
Ofschoon het saldo op mijn rekening voldoende is.
Vanochtend hierover gebeld met de Klantenservice van Simyo.
Blijkt het al een aantal maanden aan Simyo en ING te liggen.

Simyo zou hier wat meer goodwill kunnen kweken en wat klantvriendelijker over kunnen komen als ze hierover een mailtje of zo gestuurd hadden naar de klanten die een automatische incasso via de ING hebben lopen met het verzoek om tot nader order de betaling van de maandelijkse factuur via iDeal of zo te doen.
Dat scheelt een hoop frustratie, en dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
In plaats daarvan krijg ik nu al drie maanden op een rij de standaard 'dreig'-mail. Waarom? Ik doe niets fout.
Het probleem ligt duidelijk niet bij mij, maar zo maak je het wel mijn probleem.
Terwijl het probleem (voor een groot deel) bij jullie zelf ligt. Stuur dan jezelf zo'n dreigmail, of in ieder geval naar de afdeling die hier verantwoordelijk voor is en naar de betrokkenen bij ING en/of Buckaroo.

Ik hoop van harte dat Simyo nu eindelijk eens een keer Ă©cht actie onderneemt, en niet met de standaard 'excuus reactie' komt dat het 'standaard betalingsherinnering emails' zijn. Simyo zou ook een 'standaard email' kunnen maken naar al deze klanten waarin het probleem toegelicht wordt etc. (zoals ik al eerder in deze reactie heb aangegeven).

Ik ben benieuwd...

1 reactie

Badge +6
Hoi Toon61,

Allereerst wil ik je graag laten weten dat onze incasserende partij Buckaroo en ING hard aan het werk zijn om ervoor te zorgen dat zo spoedig mogelijk de incasso's weer zonder problemen kunnen plaatsvinden, want dat is natuurlijk iets dat wij ook niets liever willen.

Met betrekking tot de communicatie hierover vind ik dat je zeker een punt hebt. De betalingsherinneringen dat zijn e-mails die inderdaad standaard worden verstuurd en waarvan we de inhoud helaas niet kunnen aanpassen. Maar ik ga uitzoeken of er in het vervolg mogelijkheden zijn om onze klanten hierover ook 'persoonlijk' te informeren.
Echter ben ik bang dat het bijvoorbeeld moeilijk zal zijn om alleen ING klanten te filteren uit ons klantenbestand, maar zeker een goede suggestie! :)

In ieder geval excuses voor het ongemak en de frustratie die je hierdoor hebt ervaren, we hopen en streven ernaar dat de volgende incasso ronde weer zonder problemen zal verlopen.

Reageer