Skip to main content
Beste, 



Ik krijg een factuur van 29,95 voor een abonnement wat is allang heb opgezegd. Nummer is geporteerd en heb mezelf gehouden aan de maand opzegtermijn. Graag ontvang ik zo snel mogelijk een credit factuur.



Hoogachtend,

A. Soerjbali Singh
Hoi AnSoerjbali,



Wat vervelend dat er een onterecht bedrag gefactureerd is. Goed dat je dat aangeeft 🙂 Ik geef je graag wat uitleg.



Ik zie dat je op 10-02-2014 bent overgestapt naar je nieuwe provider. Er is echter voor heel februari abonnementskosten gefactureerd. Dat is een fout van ons, onze excuses daarvoor. Ik heb een verzoek ingediend bij de financiële afdeling. Zij zullen alleen voor de eerste 9 dagen van februari de abonnementskosten in rekening brengen. Je ontvangt van hen binnen een aantal dagen een nieuwe paypermail met het correcte bedrag van € 9,63. Nogmaals excuses voor het ongemak.



Zou je willen laten weten als je de paypermail betaald hebt?
Geachte heer,



Ik heb de paypermail nog niet betaald. 



mvg,

AnSoerjbali



Hoi AnSoerjbali,



Wat vervelend dat er een onterecht bedrag gefactureerd is. Goed dat je dat aangeeft 🙂 Ik geef je graag wat uitleg.



Ik zie dat je op 10-02-2014 bent overgestapt naar je nieuwe provider. Er is echter voor heel februari abonnementskosten gefactureerd. Dat is een fout van ons, onze excuses daarvoor. Ik heb een verzoek ingediend bij de financiële afdeling. Zij zullen alleen voor de eerste 9 dagen van februari de abonnementskosten in rekening brengen. Je ontvangt van hen binnen een aantal dagen een nieuwe paypermail met het correcte bedrag van € 9,63. Nogmaals excuses voor het ongemak.



Zou je willen laten weten als je de paypermail betaald hebt?


Geachte heer,



Ik heb de paypermail nog niet betaald. 



mvg,

AnSoerjbali




Hoi An Soerjbali,



Dankje voor je terugkoppeling. We horen graag van je wanneer je de paypermail hebt voldaan 🙂 Ik heb nog even gecheckt bij de financiële afdeling, zij verwachten vandaag de paypermail naar je te versturen.

Reageer