Skip to main content
Vandaag vielen bij mij twee spooknota's op de mat,

factuur van 15 juni en een factuur van 11 juli.

De facturen waren overigens niet van u persoonlijk, maar van IMNederland met jawel 40,- kosten er boven op, per factuur!

Heel bijzonder daar ik op 5 mei ben overgestapt naar ROBIN mobile ECHT onbeperkt!

Graag uw oplossing in deze. Ik ben niet van plan om hier enige tijd en moeite in te steken,

ik ga er van uit dat u uw administratie spoedig op orde zult hebben. 

Zodat u deze facturen intern oplost/verschrijft oid.



Hoogachtend

Een zeer ontevreden klant die na jaren is opgestapt wegens ineens veranderd belgedrag??
Hoi oersaai,



Wat vreemd dat je nog steeds facturen van Simyo ontvangt terwijl je over bent gestapt! Ik zie dat je nieuwe provider verzuimt heeft om je contract bij ons op te zeggen, waardoor je officieel nog een contract met Simyo zou hebben. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn als je nummer al bij een andere provider actief is, dus ik ga samen met de financiële afdeling zorgen dat dit wordt rechtgezet 🙂



Zodra ik dit heb gedaan voor je, stuur ik een e-mail met extra informatie hierover. Als je nog verdere vragen heb, hoor ik dat graag in reactie van mijn e-mail.

Reageer