Skip to main content
heb een factuur binnen gekregen van juli en vind dat die totaal niet klopt ,heb namelijk een abbonement van 4 gb internet met 200 bel of sms nu zie ik dat alle kosten van het bellen gewoon in rekening zijn gebracht,en niet schijnbaar van de belminuten zijn afgegaan hoe kan dit en kunenn ze dit eens even nakijken,zelfs er staat een nummer bij dat ik nooit 27 minuten gebeld zou hebben met een 0900 nummer
Servicenummers worden buiten de bundel berekend omdat deze een apart tarief hebben.



Verder over de duur die gebeld zou zijn kan ik niet oordelen maar ik kan me niet voorstellen dat Simyo zo maar even 27 minuten gaat factureren voor een 0900 (service nummer).



Verder zou ik even het bericht van een moderator afwachten.
Nee kan ik me ook niet voorstellen maar ze hebben me 254 minuten gefactureerd dus betekend gewoon dat ik geen bel minuten had in juli en dat kan helemaal niet maar ook over die 0900 nummer was werkelijk 27.25 minuten kan helemaal niet omdat ik toevallig op de eerste week van juli op vakantie was in spanje en ik had de telefoon gewoon bij me snap er totaal niks van meer
Hoi guus777,



Wat vervelend dat je het gevoel hebt dat je factuur niet klopt. Ik heb 'm nagekeken, maar ik kan niets vinden dat hier niet aan klopt. Je hebt in totaal 489 belminuten verbruikt (totale gespreksduur: 7 uur 06 minuten 58 seconden, zonder afronding belminuten).



Tevens zie ik géén gesprek van totaal 27 minuten. Het langste gesprek naar een servicenummer is 19 minuten. Daarnaast heb je nog twee andere servicenummers gebeld, waardoor het totaal op 34 minuten komt naar alleen al service nummers.



Helaas moet ik constateren dat je vorige maand ook weer over je bundel heen bent gegaan. Dat doet me het volgende afvragen; gebruik je de Mijn Simyo app wel? Hiermee kun je eenvoudig je verbruik in de gaten houden en je buiten bundel verbruik tot een minimum houden. Daarnaast kunnen we ook stellen dat de belbundel die je nu hebt misschien wel te klein is voor jouw verbruik. Is het misschien een goed idee om een grotere bundel aan te schaffen?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor het meedenken Raytje!

Reageer