Skip to main content
Ik heb de heletijd rekeningen die niet klopen want ik heb een bunderl met 2500mb data en als ik nog 300 over heb aan het eide vandemaand moet ik als nog 40 meer betalen omdat ik zogenaamt over me abbo ben gegaan. en er staat ook vaak op de factuur dat ik kei veel internet (200)mb in het buitenland heb gebruikt maar daar klopt ook niets van want als ik data roaming aan zet werk die niet eens in het buiten land . en je kan geen eens 0909 nummer bellen bvb donate aan riot games (spel) als je dat wil kies je daar toch voor waarom ga je dat dan als provider verbieden.



MvG Dirk
Hoi dirkworm,



Welkom terug op het forum:)



Ik heb je bericht verplaatst naar het subforum 'facturen', daar past het toch het beste bij.



Betreffende je facturen raad ik je aan om de specificaties te bekijken onder het tabblad 'facturen'in jouw Mijn Simyo omgeving. Download eerst de factuur. Je kunt zo achterhalen waar de kosten vandaan komen. :)



Aan de factuur met internet verbruik in het buitenland, zie je dat er duidelijk data verbruik is geweest in alle 4 de landen waar je in augustus bent geweest. Hier komen bij de factuur van augustus de grootste kosten vandaan. Het heeft dus wel degelijk gewerkt om roaming aan te zetten.



De factuur waar jij het over hebt waar kosten worden berekend voor internet buiten de bundel, terwijl je nog data over had, kan ik helaas niet achterhalen. Op welke factuur doel je hier? 😕



Wel zie ik dat je een aantal keer over je belbundel heen bent gegaan. Ook zie ik dat je pas sinds september de beschikking hebt over 2500 MB. De hogere kosten zijn in de meeste gevallen van voor deze datum.



Ik kan je helaas niet verder helpen om 0909 nummer te bellen via het Simyo netwerk. Wel zijn er in dit topic een aantal handige tips om de gewenste nummers alsnog te kunnen bellen.:D Kijk vooral even op de laatste pagina.



Ben je zo weer een beetje wijzer?
ja dankje dan kan ik er verder niets aandoen bedankt voor het reageren ! 

MvG Dirk
Hoi dikworm,



Ik ben blij dat het antwoord van Ruud duidelijk was en je hierdoor achter het antwoord van je vraag bent gekomen. :)



Alvast een fijn weekend!

Reageer