Beste Simyo,
Op 31 maart had ik nog 30 minuten tegoed in mijn bel bundel, dit was te zien via de app en online.
Ik heb dan ook hiervan gebruik gemaakt door te bellen op 31 maart anders ik de minuten kwijt ben.
2014-03-31 21:27:09 Gesprek naar 062010xxxx 00:29:55 €2.90.
Het gaat mij verder niet om die paar euro maar wel het vertrouwen dat het kloppen moet, enkele dagen stond de resterende bundel op 29 of 30 minuten.
Zouden jullie dit kunnen controlleren en willen rechtzetten?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Mooose,
Je verbruik wordt bij Simyo met een vertraging verwerkt. Je overgebleven minuten op Mijn Simyo worden daarom ook niet realtime, maar een aantal keer per dag bijgewerkt. Eronder zie je de datum en tijd van laatste update staan.
Van dit gesprek zijn zo'n 9 minuten buiten je bundel gevallen. Dat betekent dat je daarvoor nog een minuut of 20 over had en geen 29/30 minuten.
Het is nu moeilijk na te gaan wanneer je wat hebt gezien bij je verbruik. maar ik kan je verzekeren dat het allemaal netjes wordt geregistreerd.
Groetjes,
Charlene
Je verbruik wordt bij Simyo met een vertraging verwerkt. Je overgebleven minuten op Mijn Simyo worden daarom ook niet realtime, maar een aantal keer per dag bijgewerkt. Eronder zie je de datum en tijd van laatste update staan.
Van dit gesprek zijn zo'n 9 minuten buiten je bundel gevallen. Dat betekent dat je daarvoor nog een minuut of 20 over had en geen 29/30 minuten.
Het is nu moeilijk na te gaan wanneer je wat hebt gezien bij je verbruik. maar ik kan je verzekeren dat het allemaal netjes wordt geregistreerd.
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.