Skip to main content
Ik heb vanmorgen om 6u voor 2 nrs een betaling gedaan. Via de link uit een herinnering mail. Ik kreeg hier van geen bevestiging dus ik dacht om 10:30 ik bel even. Er werd mij verteld dat de betalingen wel zichtbaar zijn in het betaalsysteem maar nog niet zijn verwerkt. Dit kan 3 dagen duren. A la maar er werd ook gezegd dat ik beter via mijn simyo had kunnen betalen want dat gaat sneller. Beetje jammer dat dit nergens word vermeld. Ik zou graag voor het weekend weer kunnen bellen. Kunnen jullie aangeven waar ik op kan rekenen? ?
Hoi cobyn,



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Factuur, zodat andere gebruikers met eenzelfde vraag makkelijker het topic kunnen vinden.



Allereerst, ik zie dat je inmiddels gedeblokkeerd bent 🙂 Maar wanneer je een achterstallige factuur hebt, wordt je inderdaad binnen 3 werkdagen gedeblokkeerd.



Wel vind ik het vreemd dat er zou zijn aangegeven dat als je via Mijn Simyo je factuur betaalt je sneller zou zijn gedeblokkeerd, dat is namelijk niet het geval.

Via Mijn Simyo en de betaalherinnering betaal je namelijk met dezelfde iDEAL link en deze betaling worden dus even snel werkt :)



Werkt je aansluiting weer naar behoren?

Reageer