Skip to main content

.

Goede avond,



Wegens 'hoogverbruik' ben ik door jullie afgesloten.

Zoals telefoninsch besproken, heb ik gelijk betaald, een printscreen van het betalingsbewijs gemaakt en deze naar jullie gemaild.

Jullie klantenservice is inmiddels gesloten. Hoe lang duurt het nog voordat ik weer kan bellen?



Verneem graag zsm van jullie.



Mvg

Nina Dahmen
Beste Nina,



Morgenochtend is de klantenservice weer bereikbaar.
Goede avond,



Wegens 'hoogverbruik' ben ik door jullie afgesloten.

Zoals telefoninsch besproken, heb ik gelijk betaald, een printscreen van het betalingsbewijs gemaakt en deze naar jullie gemaild.

Jullie klantenservice is inmiddels gesloten. Hoe lang duurt het nog voordat ik weer kan bellen?



Verneem graag zsm van jullie.



Mvg

Nina Dahmen




Hoi Nina d.,



Je aansluiting is door de financiƫle afdeling gedeblokkeerd. Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting.



@ Franswon bedankt voor het meedenken.

Reageer