Goede avond,
Wegens 'hoogverbruik' ben ik door jullie afgesloten.
Zoals telefoninsch besproken, heb ik gelijk betaald, een printscreen van het betalingsbewijs gemaakt en deze naar jullie gemaild.
Jullie klantenservice is inmiddels gesloten. Hoe lang duurt het nog voordat ik weer kan bellen?
Verneem graag zsm van jullie.
Mvg
Nina Dahmen
Bladzijde 1 / 1
Beste Nina,
Morgenochtend is de klantenservice weer bereikbaar.
Morgenochtend is de klantenservice weer bereikbaar.
Wegens 'hoogverbruik' ben ik door jullie afgesloten.
Zoals telefoninsch besproken, heb ik gelijk betaald, een printscreen van het betalingsbewijs gemaakt en deze naar jullie gemaild.
Jullie klantenservice is inmiddels gesloten. Hoe lang duurt het nog voordat ik weer kan bellen?
Verneem graag zsm van jullie.
Mvg
Nina Dahmen
Hoi Nina d.,
Je aansluiting is door de financiƫle afdeling gedeblokkeerd. Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting.
@ Franswon bedankt voor het meedenken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.