Skip to main content
Er is al een antwoord gegeven op een vraag over de TANcodes, maar de verwijzing naar ING is te simpel. Alleen bij gebruik van I-Deal bij Simyo ( vrijwel de enige waar ik via I-Deal mee betaal ) krijg ik de TANcodes soms veel te laat, en zojuist gewoon helemaal niet, tot 2 pogingen aan toe. Het alternatief om de codes via gesproken bericht binnen te krijgen werkt wel gewoon.. Bij 'normale' overboekingen via iinternetbankieren komen de codes gewoon binnen, dus opnieuw aanmelden van de het nummer bij ING lijkt me niet het probleem.
Ik heb al jaren last van ING TAN-codes die soms wel maar meestal niet aankomen via SMS. Ik heb hierover gesproken zowel met de ING als met mijn mobiele providers maar niemand heeft tot nog toe de oorzaak van het probleem kunnen achterhalen. Ik heb de moed opgegeven dat het systeem ooit 100% betrouwbaar wordt. Het is iedere keer gewoon afwachten of de SMS binnenkomt of niet - gelukkig kwamen ze de laatste paar keer wel aan. Ik meteen de ING vragen (via twitter) of ze iets aan het systeem hadden veranderd maar het antwoord was NEE. Het gesproken bericht werkt inderdaad wel, alleen moet je niet te snel opnemen want anders blijft het stil aan de kant van ING.
Hoi Noudje,



Dan heeft het misschien met de combinatie TANcode en iDeal te maken. Lijkt me inderdaad wel heel lastig.

Ik vrees dat ik helaas niks kan doen aan de werking van de iDeal betalingen. Dat gaat echt helemaal buiten ons om. Ik snap dat jij daar niet echt mee geholpen bent, en ik hoop ook echt dat ING wat met de vele klachten hierover gaat doen.

Wellicht zijn ze er al mee bezig.



Groetjes,

Charlene

Reageer