Skip to main content
Geachte lezer,

In mei is er van bij jullie uit heel veel problemen met facturen geweest. Mijn internetbankieren lag eruit en ik kon niet controleren of er wel of niet betaald was. Na een aantal keer telefonisch contact te hebben gehad bleek dat de factuur van mij betaald was. daarna kreeg ik een mail van jullie dat er niet betaald was. hierop weer contact opgenomen en bleek de betaling gestorneerd was. hier kom ik door in de problemen. opnieuw contact opgenomen en ik kreeg nog even de tijd om het te betalen en werd niet meteen afgesloten. al eerder aangegeven dat mijn internetbankieren het niet doet en ik dus niet handmatig het factuurbedrag kan overmaken. moest ik maar een oplossing voor zoeken werd mij verteld. nu afgelopen vrijdag telefoon gekregen van 1 van jullie mederwerkers met 3 korte vragen. ik heb deze jonge man heel eerlijk verteld hoe ik erover dacht en dat ik niet vind dat ik door een fout van jullie medewerker 2 maanden achter elkaar in de problemen moet komen daar ik geen regeling kon treffen terwijl ik altijd een goede op tijd betalende klant ben geweest. deze medewerker verzekerde mij ervan dat ik diezelfde dag nog terug gebeld zou worden om tot een oplossing te komen want hij vond dat ik gelijk had. Helaas geen telefoon gehad en dus maar weer zelf contact opgenomen. op mijn simyo staat de factuur als achterstallig maar volgens de medewerker was hij gewoon betaald. snap er niks meer van. help ik heb geen zin om afgesloten te worden.

mvg een tot nu toe altijd tevreden klant geweest
Hoi poemyp,



In je gegevens zie ik dat je inderdaad al veelvuldig contact hebt gehad over de betaling van je mei factuur.

Gisteren, 22 juli, heb je nog contact gehad met onze afdeling Backoffice en zij hebben je een mailtje gestuurd met een betaal instructie.



Al met al is het wel een te langdurige zaak aan het worden. Ik hoop dat jouw internetbankieren het snel weer doet zodat dit niet vaker voorkomt.

Reageer