Ik heb vanochtend gebeld met jullie klantenservice vanwege een fout in mijn bundel.
De sms-bundel was zonder reden opgezegt vanwege een storing.
De medewerker heeft mij beloofd dat deze kosten in mindering zullen worden gebracht bij mijn volgende factuur.
Bij de vraag of de smsjes die ik tot nu toe had verzonden weer in een nieuwe sms-bundel voor deze maand worden gestopt kreeg ik te horen dat ik deze heb 'gekregen'. Ik ben nadien nog wel met een paar vragen blijven zitten:
1) de smsjes die ik tot nu toe heb verzonden zijn als belminuten/sms geteld, dit betekend dat ik veel extra kosten heb van belminuten boven mijn bundel terwijl ik dus in werkelijkheid pas de helft van de belminuten heb gebruikt ( de smsjes gaan eerst van de smsbundel af). Wat gebeurd er nu met mijn belminuten? Worden deze teruggezet tot wat ik nu heb gebruikt, waardoor ik gewoon de helft weer over heb voor de rest van de maand? (wat dus normaal gesproken zal zijn gebeurd als er niets fout was gegaan)
2) Heb ik nu voor deze maand gewoon weer een sms-bundel van 1000 smsjes?
Het internetoverzicht geeft nog de oude situatie aan, waarin ik dus buiten mijn bundel betaal terwijl ik eigenlijk binnen mijn bundel bel en sms.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Astrid,
1) Ik zie dat je contact hebt gehad met de klantenservice hierover. We gaan met de technische dienst een berekening maken welke belkosten er wel en welke er niet buiten de bundel berekend hadden moeten worden. We zullen ook een herberekening maken wat je belminuten betreft. Indien nodig zullen er dus ook nieuwe belminuten worden toegevoegd deze maand. Het aantal smsjes van de sms bundel wordt dan ook aangepast.
2) Je hebt nu inderdaad een sms bundel. Verstuurde smsjes worden niet meer berekend vanuit de belbundel. Zodra we dit definitief hebben opgelost laat ik het weten per email. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Alex
1) Ik zie dat je contact hebt gehad met de klantenservice hierover. We gaan met de technische dienst een berekening maken welke belkosten er wel en welke er niet buiten de bundel berekend hadden moeten worden. We zullen ook een herberekening maken wat je belminuten betreft. Indien nodig zullen er dus ook nieuwe belminuten worden toegevoegd deze maand. Het aantal smsjes van de sms bundel wordt dan ook aangepast.
2) Je hebt nu inderdaad een sms bundel. Verstuurde smsjes worden niet meer berekend vanuit de belbundel. Zodra we dit definitief hebben opgelost laat ik het weten per email. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Alex
Ik heb een bevestiging gehad van het kwijtschelden van de kosten. Op dat moment is ook alles op internet weer rechtgetrokken qua belminuten en smsjes. Met smsen gaat het vanaf dat moment weer goed (gewoon 0,00 als kosten op internet). Maar mijn belminuten die binnen de bundel vallen worden nog steeds als extra kosten opgegeven. Zo staat op het beginscherm dat ik nog 33 belminuten heb terwijl ik er volgens mij op dit moment net binnen of net overheen ben. De telefoontjes die ik pleeg worden allemaal buiten mijn bundel gerekend. Ik verwacht een nieuwe berekening waarbij ik alleen die minuten betaal die officieel buiten mijn bundel vallen. Met vriendelijke groet.
Hoi Astrid,
Ik zie dat de extra toegevoegde minuten (welke als oplossing hadden moeten fungeren) niet correct zijn verwerkt. Hierdoor zijn inderdaad de belminuten toch verkeerd berekend. Het komt er op neer dat er nog 12,60 moet worden verrekend. Ik zal dit laten verrekenen met je volgende factuur. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Alex
Ik zie dat de extra toegevoegde minuten (welke als oplossing hadden moeten fungeren) niet correct zijn verwerkt. Hierdoor zijn inderdaad de belminuten toch verkeerd berekend. Het komt er op neer dat er nog 12,60 moet worden verrekend. Ik zal dit laten verrekenen met je volgende factuur. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.