.

Beantwoord

verkeerd bedrag afgeschreven

  • 10 May 2013
  • 4 reacties
  • 253 Bekeken

Op 20 april heb ik een factuur gekregen voor mijn verbruik. Tevens is er een bedrag van €9,51 van mijn rekening eraf gehaald. Dit klopt niet. Ik heb mijn prepaid simkaart helemaal niet gebruikt. Ik heb hem voor het eerst  op 9 mei 2013 gebruikt.( studeer in het buitenland dus heb buitenlandse simkaart die ik daar gebruikt) Het kan dus ook niet zo zijn dat ik een smsje naar het buitenland heb verstuurd. ( wat wel op mijn factuur staat.) Graag wil ik hier duidelijkheid over. Aangezien mijn simkaart een prepaid is en geen abonnement, snap ik ook niet waarom ik een factuur krijg en waarom er €9,51 van mijn rekening wordt afgeschreven.
icon

Beste antwoord door Charlene 14 May 2013, 13:38

Bekijk originele reactie

4 reacties

ik ben bang dat iemand hetzelfde nummer heeft als mij en dat daarom het bedrag van mijn rekening wordt afgeboekt..is dit mogelijk?
Reputatie 3
Badge +9
Wat voor telefoon heb je. Ik weet dat een iPhone nog wel eens een sms naar Engeland stuurd.
Reputatie 7
Badge +9
ik ben bang dat iemand hetzelfde nummer heeft als mij

Dat lijkt me sterk. Het is misschien wel mogelijk dat er ergens een mix-up is. Wat staat er nog meer op die factuur dat volgens jou niet kan.? 
Even wachten tot maandag, dan kan het voor je nagekeken worden.
Badge +8
Op 20 april heb ik een factuur gekregen voor mijn verbruik. Tevens is er een bedrag van €9,51 van mijn rekening eraf gehaald. Dit klopt niet. Ik heb mijn prepaid simkaart helemaal niet gebruikt. Ik heb hem voor het eerst  op 9 mei 2013 gebruikt.( studeer in het buitenland dus heb buitenlandse simkaart die ik daar gebruikt) Het kan dus ook niet zo zijn dat ik een smsje naar het buitenland heb verstuurd. ( wat wel op mijn factuur staat.) Graag wil ik hier duidelijkheid over. Aangezien mijn simkaart een prepaid is en geen abonnement, snap ik ook niet waarom ik een factuur krijg en waarom er €9,51 van mijn rekening wordt afgeschreven.

Hoi Binhduong,

Welkom op het forum!
Ik zie dat je bent overgestapt van een abonnement naar een prepaid-aansluiting.
De factuur die je hebt ontvangen, en die we van je rekening hebben afgeschreven is de factuur van je abonnement over de maand maart.
Daar staan inderdaad verbruikskosten op voor smsjes vanuit het buitenland. En een sms naar het buitenland, waarschijnlijk voor het gebruik van facetime of whatsapp.

Laat je nog even weten of ik je vraag hiermee beantwoord heb?

Groetjes,

Charlene

Reageer