Skip to main content
betreft Ticket #362764: kostenverhoging



op 28-1-13 een vraag gesteld waarom mijn factuur bedrag in eens hoger is.

op 31-1-13 bericht ontvangen dat het erg druk is

op 2-2-13 bericht ontvangen dat het erg druk is

12-2-13 mail gestuurd met vraag om antwoord.

19-2-13 nog maal mail verstuurd, nog steeds geen antwoord ontvangen



in afwachting van uw antwoord.
Welkom op het forum DEM,



Allereerst excuses voor het niet beantwoorden van je email. Ik heb je facturen even bekeken. Ik zie dat je sinds 5/10/11 een abonnement met een internetbundel hebt. De korting op de internetbundel was 12 maanden geldig. De korting op je internetbundel is daarom per 5/10/12 vervallen.



Op factuur 23090102 heb je echter voor periode 1/10/12 - 31/10/12 toch korting gekregen op de internet bundel. De korting had echter tot 5/10/12 moeten lopen. Vandaar dat de teveel berekende korting is gecorrigeerd op factuur 23238203.



Is hiermee je vraag beantwoord?



Groetjes,



Alex
Beste Alex



Dank je wel voor je antwoord., dit betekend dus voor mij dat jullie abonnement niet meer concurrerend is met andere aanbieders.  Tijd om over te stappen dus.





met vriendelijke groet
Jammer dat je daardoor wilt overstappen DEM

Reageer