Skip to main content
Geachte heer/mevrouw,



Ik heb inmiddels een jaar een abonnement van Simyo. Nu kreeg ik net mijn factuur binnen en tot mijn verbazing zag ik dat mijn kosten nogal gestegen waren. In plaats van de gebruikelijke 6,99 voor Simyo geregeld en 4,95 voor 1GB internet is het op het moment respectievelijk 9,99 en 9,95. Nu weet ik dat dit actieprijzen waren voor het eerste jaar en zou ik hier ook geen enkel probleem mee hebben, ware het niet dat ik laatst een mail kreeg waar in stond dat er voor mij niets zou veranderen en ik gewoon tegen de huidige tarieven kon blijven bellen. Daarnaast (en misschien nog wel belangrijker) staan er nog steeds dezelfde prijzen vermeld als ik klik op "bundel aanpassen". Het was voor mij dus vrijwel onmogelijk om te weten dat de prijzen van het abonnement deze maand voor mij zouden stijgen.



Is het dus mogelijk om de kosten van deze maand voor mij aan te passen (en de actuele, voor mij geldende, prijzen voor mij vermelden onder "bundel aanpassen")? Dan kan ik voor de komende maand gewoon mijn bundel aanpassen. Als ik daarnaast dus een tip zou mogen geven: Stuur klanten een mail waarin men hen laat weten dat het abonnement tegen de huidige (actie)tarieven verlopen is en dat men wel tegen hogere kosten het abonnement kan behouden.



Met vriendelijke groet,



Kevin Bremen
Welkom op het forum Kevin Bremen,



We sturen klanten die inmiddels een jaar klant zijn een email met daarin informatie over de actieprijzen. Bij jou is de korting op de belbundel met 12 maanden verlengd. Dit is ook toegepast op je factuur. Ik zie een korting van 3 euro staan op je Simyo Geregeld belbundel. De korting op de internet bundel vervalt wel. Deze actie wordt niet verlengd, maar je kan als bestaande klant wel gebruik maken van de huidige acties. Deze informatie is ook naar jou gestuurd. Mocht dit bij jou niet in de mail hebben gestaan, kan je de email dan doorsturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]?



Groetjes,



Alex

Reageer