Beste mensen,
Vandaag de nieuwe factuur (van maart) ontvangen. Ik kan hem echter niet downloaden en de verbruikskosten inzien.
Er veschijnt een blanko pagina in m'n web-browser. Ik gebruik Firefox. In Safari kan ik helemaal niet inloggen...
Kunt u me de factuur en de verbruiksgegevens per mail toesturen?
Vriendelijke groet,
Kees Vorstelman
Bladzijde 1 / 1
Beste K. Vorstelman,
Welkom op het Simyo forum!
Om de factuur te kunnen downloaden dien je te beschikken over het programma Adobe Reader.
Het is bij ons bekend dat het inloggen met Safari-browsers problemen kan opleveren, dit wordt nader uitgezocht door de betreffende afdeling.
Graag vernemen we of je dit programma hebt geinstalleerd op je computer.
Groetjes,
Manisha
Welkom op het Simyo forum!
Om de factuur te kunnen downloaden dien je te beschikken over het programma Adobe Reader.
Het is bij ons bekend dat het inloggen met Safari-browsers problemen kan opleveren, dit wordt nader uitgezocht door de betreffende afdeling.
Graag vernemen we of je dit programma hebt geinstalleerd op je computer.
Groetjes,
Manisha
Dag Manisha, Ik kon altijd de facturen en specificaties prima downloaden en opslaan. Adobe Reader heb ik geinstalleerd, al jaren geleden - ook de nodige updates steeds uitgevoerd. Ik krijg helemaal niets in beeld, een blanco pagina.
Het lijkt er op dat de website van SimYo niet lekker werkt...
Wanneer ik bijvoorbeeld de shop wil bezoeken krijg ik een melding dat de pagina niet bestaat... terwijl ik een link op de homepage aanklik...
Andere onderdelen, zoald it forum, doen het wel.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt?
Vr. groet. Kees
Het lijkt er op dat de website van SimYo niet lekker werkt...
Wanneer ik bijvoorbeeld de shop wil bezoeken krijg ik een melding dat de pagina niet bestaat... terwijl ik een link op de homepage aanklik...
Andere onderdelen, zoald it forum, doen het wel.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt?
Vr. groet. Kees
Beste Kees,
Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie.
Wij verzoeken je om de cookies en de geschiedenis te verwijderen, dit kun je bij de opties in de browser doen. Graag vernemen we of je hierna nog steeds dezelfde problemen ondervind.
Groetjes,
Manisha
Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie.
Wij verzoeken je om de cookies en de geschiedenis te verwijderen, dit kun je bij de opties in de browser doen. Graag vernemen we of je hierna nog steeds dezelfde problemen ondervind.
Groetjes,
Manisha
Goeiemorgen Manisha, bedankt voor je reactie. Ik heb gedaan wat je voorstelde.
Helaas, geen effect. Een blanco pagina als ik de factuur probeer te openen.
Verbruiksgegevens ook niet in beeld.
Vr. gr. Kees
Helaas, geen effect. Een blanco pagina als ik de factuur probeer te openen.
Verbruiksgegevens ook niet in beeld.
Vr. gr. Kees
Hoi kees,
Ervaar je dit probleem nog steeds? We hebben het hier getest met meerdere browsers. Dit levert geen problemen op. Heb je het al geprobeerd op een andere computer of via een andere browser?
Groetjes,
Alex
Ervaar je dit probleem nog steeds? We hebben het hier getest met meerdere browsers. Dit levert geen problemen op. Heb je het al geprobeerd op een andere computer of via een andere browser?
Groetjes,
Alex
Hallo Alex, bedankt voor je reactie. Ik ben even aan het rommelen geweest en heb nu de factuur kunnen downloaden in GoogleChrome... die gebruik ik eigenlijk nooit ;-)
Firefox en Safari gaven steeds een blanco pagina. Ook vreemd dat er steeds om certificaten gevraagd wordt... in Safari en Chrome. Dat negeer ik maar en lukt het toch om op de "mijn simyo" pagina te komen.
Maar goed, het is dus gelukt! Moet nu voor mezelf onthouden dat Simyo met GoogleChrome werkt.....
Groetje, Kees
Firefox en Safari gaven steeds een blanco pagina. Ook vreemd dat er steeds om certificaten gevraagd wordt... in Safari en Chrome. Dat negeer ik maar en lukt het toch om op de "mijn simyo" pagina te komen.
Maar goed, het is dus gelukt! Moet nu voor mezelf onthouden dat Simyo met GoogleChrome werkt.....
Groetje, Kees
Hoi kees,
Goed om te horen dat het werkt. Het lijkt er op dat de browser instellingen iets tegen houdt. Wellicht helpt het om de cookies te verwijderen.
Groetjes,
Alex
Goed om te horen dat het werkt. Het lijkt er op dat de browser instellingen iets tegen houdt. Wellicht helpt het om de cookies te verwijderen.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.