.

Beantwoord

Verbruikskosten vs. Abonnementskosten

  • 17 May 2013
  • 2 reacties
  • 268 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik krijg net mijn eerste factuur van Simyo.
Nu heb ik blijkbaar toch verbruikskosten gemaakt met bellen naar mobiele nummers, terwijl ik toch duidelijk binnen mijn bundel ben gebleven??
Of geldt de belbundel alleen voor kpn-nummers? Want dat zie ik nergens vermeld staan.
icon

Beste antwoord door Charlene 21 May 2013, 10:47

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
De belbundel is geldig voor alle Nederlandse mobiele en vaste nummers. Het versturen van MMS'jes en bellen of een sms sturen naar het buitenland valt buiten de bundel. Dit zijn de verbruikskosten. Daarnaast zijn verbruikskosten alle kosten die je maakt nadat je belminuten en/of internetbundel zijn opgemaakt.
Badge +8
Ik krijg net mijn eerste factuur van Simyo.
Nu heb ik blijkbaar toch verbruikskosten gemaakt met bellen naar mobiele nummers, terwijl ik toch duidelijk binnen mijn bundel ben gebleven??
Of geldt de belbundel alleen voor kpn-nummers? Want dat zie ik nergens vermeld staan.


Hoi Nadja,

Jij bent op de 24ste buiten je bundel gaan bellen en smsen.
Je nummer is op 18-4-2013 op onze simkaart gezet, en daarmee is je abonnement bij ons begonnen. Als je de eerste maand, halverwege de maand bij ons begint, krijg en betaal je je bundels naar rato.
Je hebt dus voor een deel van de maand abonnementskosten betaald, en ook een deel van de bundels gekregen.
Met je internetverbruik ben je daar niet overheen gegaan, met bellen en smsen wel.

Je kunt dit allemaal gespecificeerd nakijken op je factuur.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,

Charlene

Reageer