.

Beantwoord

Verbruikskosten internet op factuur

  • 27 March 2014
  • 3 reacties
  • 407 Bekeken

Badge
Goedemorgen,

Op mijn factuur staat dat ik 200mb heb verbruikt buiten mijn bundel om. Hier zijn de kosten van €8,- aanverbonden.
Terwijl bij mijn verbruik staat dat ik in de de maand februari 1554mb heb verbruikt. Mijn bundel bevat 1500mb, wat dus in zou houden dat ik 54mb te veel heb verbruikt. 

Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat er op de factuur dan verbruikskosten voor 200mb worden berekend? 

Met vriendelijke groet,
Kirsten Verduin
icon

Beste antwoord door Kim 28 March 2014, 12:15

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
8 euro / 0.15 euro per MB(buiten de bundel tarief) = 54MB. Ik kan alleen niet op je factuur kijken om te zien hoe het daar staat. Het bedrag klopt in ieder geval. Waarschijnlijk zat een gedeelte van die 200 MB nog binnen de bundel en de laatste 54 MB buiten de bundel.
Badge
Oke super bedankt! Dan weet ik genoeg.
Badge +6
Hoi kirstenv,

Ter aanvulling nog op het antwoord van Groentjuh: die 200 die je op je factuur ziet, staat niet voor een aantal MBs, maar staat voor het totale aantal internetsessies dat heeft plaatsgevonden.

Oftewel er hebben in februari 200 datasessies plaatsgevonden van totaal 1554MB, waarvan 54MB buiten je bundel was, dit maal het buiten bundel tarief voor mobiel internet van €0,15 geeft de €8 buiten je bundel, zoals Groentjuh al aangaf :)

Dankjewel voor het meedenken Groentjuh!

Reageer