Skip to main content
Hallo,



De kantenservice heeft vandaag op mijn verzoek mijn aanvraag voor nummerbehoud geannuleerd en het tijdelijke nummer geactiveerd. Ik besloot om het tijdelijke nummer te behouden en daarmee te gaan bellen. Echter zie ik dat er kosten zijn gemaakt die buiten de bundel vallen. Hoe kan dit? Ik heb 100 min en 500 mb bundel.



Ik heb tijdens de aanvraag van nummerbehoud niet met het tijdelijke nummer gebeld. Dit heb ik pas gedaan nadat de klantenservice mijn aanvraag voor nummerbehoud had geannuleerd.
Ik heb helaas tot op heden nog geen reactie gezien.

Kan ik nu bellen/internetten vanuit mijn bundel? Zo ja, wat gebeurt er met de reeds gemaakte verbruikskosten?

Die hadden naar mijn idee vanuit de bundel verrekend moeten worden.
Welk telefoonnummer staat in je Mijn Simyo bij je persoonlijke gegevens? En met wel nummer kan je inloggen in je Mijn Simyo?
Welk telefoonnummer staat in je Mijn Simyo bij je persoonlijke gegevens? En met wel nummer kan je inloggen in je Mijn Simyo?





Het tijdelijke telefoonnummer wat nu definitief is geworden. Hiermee heb ik toegang tot Mijn Simyo. 



Waar het mij om gaat is dat er kosten zijn gemaakt die onterecht buiten de bundel zijn berekend terwijl ik nog minuten en mb's had.
Hoi MoerasHaai,



Welkom op het forum!



Ik zie dat het verbruik op 27 december buiten je bundel is gerekend. De gemaakte kosten zal ik crediteren, aangezien je bundels op de 27ste (voor je verbruik) zijn geactiveerd.
Top! Bedankt voor de service.

Reageer