Skip to main content
Hallo,



In september heb ik volgens mijn verbruikgeschiedenis 217 minuten gebeld van de 300 min in mijn bundel. Toch heb ik over de maand september € 19.28 bij moeten betalen. Hoe kan dit? Als het afrondingen op minuten betreft, waarom worden die dan niet direct in het verbruikoverzicht opgenomen? Zo is het erg moeilijk bij te houden hoeveel ik nog kan bellen die maand zonder buiten mijn bundel te gaan.
Hallo,



In september heb ik volgens mijn verbruikgeschiedenis 217 minuten gebeld van de 300 min in mijn bundel. Toch heb ik over de maand september € 19.28 bij moeten betalen. Hoe kan dit? Als het afrondingen op minuten betreft, waarom worden die dan niet direct in het verbruikoverzicht opgenomen? Zo is het erg moeilijk bij te houden hoeveel ik nog kan bellen die maand zonder buiten mijn bundel te gaan.




Hoi evanleeuwenboomkamp,



Welkom op het forum 🙂



Als je tijdens de maand bij het Overzicht kijkt, dan worden daar je gesprekken afgerond van het totaal getrokken. Dus waar staat Deze maand heb je nog: daar klopt het.

Waarschijnlijk heb je nu bij de balkjes gekeken. Die staan er pas na het sluiten van de maand. En daar zie je inderdaad de absolute gesprekstijd. Maar daar kan je dus tijdens de maand niet de mist mee ingaan. Want dan wordt die balk nog niet weergegeven.

Bij Simyo worden de minuten afgerond. Dus korte gesprekken van onder de minuut, tellen als een hele. Jij bent daardoor vanaf de 25ste buiten je bundel gaan bellen. Ik raad je dus aan om af en toe eens in te loggen op Mijn Simyo als de maand nog bezig is. Er is ook een app beschikbaar voor iOS en Android, waarmee je ook kunt zien hoeveel je nog over hebt.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?



Groetjes,

Charlene

Reageer