Skip to main content
Beste meneer of mevrouw,



Ik heb sinds vrijdag mijn abonnement bij jullie geactiveerd, en vanmiddag even mijn verbruik ingekeken. Ik merkte iets vreemds; er waren 324 smsjes verstuurd waarvan er 320 naar 0653131313, jullie berichtencentrale nummer. Ik heb op internet rondgezocht en gezien dat het bij de volgende drie gevallen gebeurd: - SMS- berichten die vanuit het buitenland verzonden

- SMS- berichten die na 72 uur niet afgeleverd kunnen worden

- SMS- berichten die naar een niet bestaand nummer worden verstuurd.

Ik heb mijn nieuwe Simyo simkaart rond elf uur of half twaalf in mijn telefoon gedaan (dit kunnen jullie vast checken) dus geen van deze drie gevallen kunnen op mij van toepassing zijn. Nu vind ik het niet heel raar dat mijn telefoon 1 of 2x met de berichtencentrale moet communiceren, maar dat dit 320 keer is gebeurd slaat nergens op, en dat ik hier niks van zie al helemaal niet.



Ik heb binnen mijn bundel maar 100 minuten/smsjes, dus door dit voorval heb ik nu (voorlopige) buiten bundel kosten van meer dan €85, en ik wens dit zo snel mogelijk terug te krijgen en een oplossing te vinden voor mijn probleem, want ik denk dat ik een foutieve simkaart heb.



Met vriendelijke groet,



Oskar



(P.S. Ik heb deze vraag op verschillende plekken gesteld aangezien ik niet weet waar ik het precies met vragen, excuses hiervoor!)
Hoi Oooskar,



Ik heb je topic inderdaad ook op een andere plek gevonden. Ik zal hem daar voor je beantwoorden en deze sluiten.

Voor de volgende keer: het maakt niet uit als je topic niet op de goede plek staat. Dan verplaatsen wij hem voor je. Dus liever maar 1 topic openen, dat houdt het overzichtelijk 🙂



Groetjes,

Charlene