.

Beantwoord

verbruik niet zichbaar

  • 7 February 2013
  • 5 reacties
  • 482 Bekeken

LS,

Ik heb een oud low call abonnement en krijg maandelijks een factuur in pdf formaat, die ik kan lezen als ik inlog. Prima. Verder kan ik het gebrui van de maand tot nu  ook bekijken, ook prima. Er is echter een periode dat de maand voorbij is en de factuur nog niet beschikbaar. Op dat moment is het verbruik van die maand niet zicht baar. Het is nu 7 februari 2013 en ik zie alleen mijn verbruik van februari en facturen tot en met december 2012. Het zou mooi zijn dat ik het verbruik van januari kan zien tot dat de factuur van januari beschikbaar is

Met vriendelijke groet,

Jan Hein
icon

Beste antwoord door Esma 7 February 2013, 16:47

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +1
Hoi Jan Hein,

Welkom op het forum!

Uiteraard is het vervelend dat je het verbruik voor drie weken lang niet in kunt zien, na het aflopen van de maand. Dit komt omdat de facturen in deze periode worden gemaakt. Hierna wordt het verbruik zichtbaar gesteld in de derde week van februari. Wij hopen op jouw begrip.
Dag Esma,

Bedankt voor je antwoord. Ik ben al blij met een erkenning van de 'klacht'. Het is ook niet iets waar ik wakker van lig, hoor. Je kunt het zien als een voldongen feit, maar je kunt dat volgens mij ook gewoon oplossen door in te stellen dat het verbruik van de gewezen maand blijft staan totdat het in de factuur staat. Immers de informatie is voor simyo beschikbaar, waarom niet voor mij?

Groet, Jan Hein

Hoi Jan Hein,

Welkom op het forum!

Uiteraard is het vervelend dat je het verbruik voor drie weken lang niet in kunt zien, na het aflopen van de maand. Dit komt omdat de facturen in deze periode worden gemaakt. Hierna wordt het verbruik zichtbaar gesteld in de derde week van februari. Wij hopen op jouw begrip.
Reputatie 2
Badge +1
Hey ph00419,

Onder het tabblad verbruik maken wij het verbruik van de huidige periode inzichtelijk. Omdat het verbruik van de eerste dag tot de laatste dag van de maand loopt maken wij hier het verbruik van deze maand inzichtelijk.

Op de facturen vind je het verbruik van de periode waar de factuur over gaat.

Het is begrijpelijk dat dit voor jou niet ideaal is indien je het verbruik van de vorige maand in wilt zien als deze factuur nog niet beschikbaar is. Helaas kunnen wij dit niet aanpassen.
Hallo!

Ik post hier omdat ik geen beter passend topic kon vinden:

Ik probeer inzicht te krijgen het verbruik van minuten/sms'jes, echter kan ik bij "mijn verbruik" alleen gegevens zien van de huidige maand. Hoe vind ik het verbruik van de afgelopen maanden zonder losse pdfjes te openen oid?

mvg
Badge +6
Hoi Bobdebouwer,

Welkom op het forum!
Vanaf volgende week zal het mogelijk zijn op je persoonlijke pagina het verbruik te zien van de afgelopen maanden zonder dat je facturen daarvoor hoeft te openen.

Reageer