.

Beantwoord

Verbruik/ factuur klopt niet

  • 30 January 2013
  • 3 reacties
  • 201 Bekeken

Badge
Beste, 

Sinds 10 januari ben ik klant van Simyo. Ik heb een abonnement van 1250 minuten. Mijn verbruikskosten zijn inmiddels 220 euro!!! Ik heb echter pas 109 gesprekken gevoerd, dus ik denk dat alle kosten als 'buiten de bundel' zijn berekend. Toch staat er bij 'Mijn simyo' dat k 1250 minuten heb en die in zijn gegaan per 10 januari 2013. 
Ik zou overstappen van Vodafone naar jullie en wilde mijn nummer graag behouden. Echter was dat abonnement al verlopen en kreeg ik van Simyo een mail dat de aanvraag nummerbehoud was afgewezen. Waarschijnljk heeft het daarmee te maken.

Uiteraard neem ik dan het nieuwe nummer!! Daar bel ik nu al 3 weken mee in de veronderstelling dat ik 1250 minuten heb. 
Ik hoop dat dit aangepast kan worden. Hoe kan ik jullie laten weten om welk mobiel nummer het gaat? 

Dank u wel. 



Esther 
icon

Beste antwoord door Wayne 30 January 2013, 17:06

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Esthertje,

Ik heb jou een privébericht met de relevante informatie toegestuurd.
Badge
Geweldig dank je wel Wayne! 
Netjes opgelost. Ik ben blij dat ik een abonnement bij Simyo heb genomen. Stop die maar in je zak.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Esthertje,

Graag gedaan. Bedankt voor jouw positieve terugkoppeling! 🙂

Reageer