Heb vorige week een twitterbericht gestuurt en zou dan binnen een werkdag antwoord moeten krijgen, niet dus.
2 van mijn 5 abonnementen klopt het verbruik niet van.
Er worden belminuten in rekening gebracht terwijl de bundel nog lang niet verbruikt is.
Ik wil nu graag wel eens antwoord hiert op hebben.
weet niet of ik de nummers hier kan noemen maar hoop iig een antwoord van u te krijgen.
vr gr
peter
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum mape,
Mocht je vraag nog niet via Twitter zijn behandeld, kun je mij dan een privé bericht sturen met daarin de telefoonnummers waar het om gaat?
Groetjes,
Alex
Mocht je vraag nog niet via Twitter zijn behandeld, kun je mij dan een privé bericht sturen met daarin de telefoonnummers waar het om gaat?
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.