Beste Simyo,
Ik heb mijn bellimiet vastgelegd op 10 EUR/maand zodat ik geen verrassingen krijg. Mijn rekening voor oktober is 104,16 EUR, en die zijn al van mijn rekening afgeschreven. Graag ontvang ik binnen twee weken 94,16 EUR terug.
Hoogachtend,
M
Bladzijde 1 / 1
Je bedoelt 94,16 buiten je bundel verbruikt? Heb je al in je 'mijn Simyo' gekeken waar dat allemaal naartoe gegaan is?
Wat bedoel je met limiet vastleggen? Voor zover ik weet, heeft Simyo dat niet. Wel buiten je bundel bellen. Dan betaal je meer.
Wat bedoel je met limiet vastleggen? Voor zover ik weet, heeft Simyo dat niet. Wel buiten je bundel bellen. Dan betaal je meer.
wauw, als simyo dit niet kan verklaren, vraag ik me af of ze dan nog wel betrouwbaar zijn,....
Yep, ik zou me abbonument dan heel gauw opzeggen of me prepaidsim doorknippen.
Waar heb je je bellimiet vastgelegd, volgens mij kan dat niet bij Simyo
Ik heb een SIM-only abonement met bellimiet en geen abonementskosten, vanaf 2009 of zelfs eerder.
Hoi Maikel-simyo,
De kosten voor de betaalde smsdiensten krijg je van Simyo terug. Wil je dat wij de kosten crediteren of terug storten op je rekening?
Graag verneem ik waar je voorkeur naar uitgaat.
De kosten voor de betaalde smsdiensten krijg je van Simyo terug. Wil je dat wij de kosten crediteren of terug storten op je rekening?
Graag verneem ik waar je voorkeur naar uitgaat.
Hallo Natascha,
Dank u voor uw reactie, fijn om te horen!
Vooral graag administratief afhandelen omdat het geld al door Rabobank teruggestord is, op mijn verzoek.
Ook graag uw aandag voor "ticketnummer #301765: factuur boven bellimiet" over hetzelfde, daar kwam al inmiddels een minder constructief antwoord op. Ik ga daarop even reageren dat ik het er niet eens ben met de reactie op de ticket.
Als dat afgehandeld is, zal ik het hier ff vermelden, om de lus kort te sluiten.
Groet, Maikel
Dank u voor uw reactie, fijn om te horen!
Vooral graag administratief afhandelen omdat het geld al door Rabobank teruggestord is, op mijn verzoek.
Ook graag uw aandag voor "ticketnummer #301765: factuur boven bellimiet" over hetzelfde, daar kwam al inmiddels een minder constructief antwoord op. Ik ga daarop even reageren dat ik het er niet eens ben met de reactie op de ticket.
Als dat afgehandeld is, zal ik het hier ff vermelden, om de lus kort te sluiten.
Groet, Maikel
Hoi Maikel-Simyo,
De terugbetaling is in gang gezet. Je zult het geld met 2 á 3 weken ontvangen op je rekening.
De terugbetaling is in gang gezet. Je zult het geld met 2 á 3 weken ontvangen op je rekening.
Dank u, Natascha! De ticket is ook al door u bijgewerkt, heel fijn!
Met vriendelijke groet, Maikel
Met vriendelijke groet, Maikel
Bedankt voor het doorgeven maikel-simyo.
Groetjes,
Alex
Groetjes,
Alex
Hallo weer, Simyo,
Buckaroo blijft mij herinneringen sturen om het volledige bedrag te betalen, graag jullie aandacht hiervoor.
Groet, Mikhail
Buckaroo blijft mij herinneringen sturen om het volledige bedrag te betalen, graag jullie aandacht hiervoor.
Groet, Mikhail
Hoi Maikel-Simyo,
De financiële afdeling zal je een e-mail sturen met het juiste bedrag om de factuur te betalen. Excuses dat het verkeerd is gegaan.
De financiële afdeling zal je een e-mail sturen met het juiste bedrag om de factuur te betalen. Excuses dat het verkeerd is gegaan.
Hallo Natascha,
Het bedrag is nu inderdaar gecorrigeerd. Ik heb vrijwel meteen na uw reactie een nieuwe melding ontvangen van Buckaroo, met een correct bedrag. Deze nieuwe factuur heb ik ook net betaald. Het lijkt mij nu wel opgelost te zijn. Dank u voor de service!
Met vriendelijke groet,
Mikhail
Het bedrag is nu inderdaar gecorrigeerd. Ik heb vrijwel meteen na uw reactie een nieuwe melding ontvangen van Buckaroo, met een correct bedrag. Deze nieuwe factuur heb ik ook net betaald. Het lijkt mij nu wel opgelost te zijn. Dank u voor de service!
Met vriendelijke groet,
Mikhail
Hey maikel-simyo,
Goed om te horen dat alles is opgelost. Bedankt voor jouw terugkoppeling!
Goed om te horen dat alles is opgelost. Bedankt voor jouw terugkoppeling!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.