.

Beantwoord

Verbruik binnen of buiten de bundel

  • 6 October 2012
  • 3 reacties
  • 367 Bekeken

Hoi,
ik heb een abonnement 'Veel' met Internet 'Vaak'.

Kaartje met tijdelijk nummer is geactiveerd en ik kan er mee bellen en internetten. Het probleem is nu dat als ik in Verbuik kijk, er kosten vermeld staan achter het internet verbruik en de belminuten en sms-jes die ik gestuurd heb. In Mijn Simyo staat bij de toelichting "Op deze pagina vind je je verbruik van deze maand. Achter gesprekken en sms?jes die binnen je bundel vallen, wordt een bedrag van ? 0.00 vermeld."

Waarom staat er bij mij dan 0,30 en 0,31 achter het verbruik? Vallen sommige telefoontjes, SMS-jes en internetverbruik buiten de bundel? Wat heb ik dan aan die bundel?

En ik lees elders op dit forum dat je in het Overzicht tabje in Mijn Simyo exact ziet hoeveel restant er nog in je bundel zit. Dit staat netjes op 600 belminuten en 1024 MB. Dit houdt dus in dat er inderdaad niks van mijn bundel af gaat.

Wie kan me vertellen wat er aan de hand is en wat ik eventueel verkeerd doe?
icon

Beste antwoord door Arie 8 October 2012, 13:32

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +2
Beste edwins,

Uit onze gegevens blijkt dat je hebt aangegeven dat je gebruik wil maken van nummerbehoud. Je abonnement gaat bij ons pas in als wij het nummer overnemen. Dit zal gebeuren op 17-12-2012. Hier krijg je nog een mail over. Tot deze tijd is je abonnement nog niet ingegaan en bel/sms/internet je dus tegen het buiten de bundel tarief.

Groetjes,

Arie
Maar per wanneer ga ik dan betalen? Ook per 17-12-2012?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi edwins,

Omdat je Simyo abonnement pas in gaat wanneer je te behouden telefoonnummer is over gezet, ga je pas vaste abonnementskosten betalen vanaf het moment dat de overzetting voltooid is. Voor die tijd betaal je enkel de aansluitkosten en eventuele verbruikskosten (als je gebruik maakt van het tijdelijke nummer).

Groetjes,

Alex

Reageer