.

Beantwoord

Vanuit 0 herinneringen naar een sommatie

  • 25 April 2013
  • 4 reacties
  • 471 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Tot mijn schrik ontvang ik een sommatie van een factuur, waarvan ik niet beter wist als dat deze automatisch was afgeschreven.
Aangezien er bij deze mail staat dat het een 3e herinnering is, wil ik graag weten wat er met de voorgaande mails is gebeurd. Ik kan immers niet betalen als ik er van uit ga dat e.e.a. is afgeschreven. Bovendien komen er nu onterecht kosten bovenop. Graag uw reactie.
ML
icon

Beste antwoord door Natascha 26 April 2013, 11:39

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +6
Hoi ML70,

Welkom op het forum!
Het bedrag was afgeschreven van je rekening echter is de afschrijving gestorneerd. Je hebt vervolgens 3 e-mails ontvangen.

Wij hebben de e-mails gestuurd naar het e-mails die bij ons in het systeem staat.
3 april heb je de 1ste e-mail gekregen zonder administratiekosten.
18 april heb je de 2e e-mail ontvangen met €5,- administratiekosten.
25 april heb je de 3e e-mail ontvangen met €12,50 administratiekosten.

De administratiekosten zijn in rekening gebracht omdat er niet op tijd is gereageerd door de factuur te betalen. Indien je de factuur niet vóór 30 april hebt betaald zal de vordering worden overgedragen aan het incassobureau.
Badge +1
Kijk eens na of de mails van simyo niet per ongeluk in je spam terecht komt heb ik zelf ook gehad
Bij mijn vorige provider alle mail in spambox
Reputatie 7
Badge +9
Voeg het domein simyo.nl als veilige afzender toe, dan komt het nooit in je spammap!

Hoe je dit in moet stellen is afhanelijk van je programma, kom je er niet uit, Google is een goede vriend.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi ML70,

Ik denk dat de tips van erickiel en franswon inderdaad kunnen voorkomen dat de emails niet meer aan komen.

Groetjes,

Alex

Reageer