Hoi. Ben ik weer.
Maar nu wel een klein beetje teleurgesteld.
Ik zit mn factuur te bekijken, zie ik een bedrag staan voor buitenbundel-bellen.
Ik denk, huh? Dat kan helemaal niet.
Wat blijkt na verder spitten op de site? 0900-nummers moet je betalen als buiten bundel-tarief.? Klopt dat?
Als dat zo is, nou ja zeg...... dat ben ik, toen ik overstaptte van sim-only naar abonnement nergens duidelijk tegen gekomen.
Het zal best wel ergens vermeld staan, maar mag ik als advies geven dat dat duidelijk bij tarieven vermeld komt te staan?
Als ik dat geweten had ..... ik heb nogal eens telefonisch contact via 0900 i.v.m. diverse zaken die spoed vereisen.
Als ik dat geweten had had ik wel emailtjes verstuurd of zo.
En zijn er eventueel nog meer dingen die buiten de bundel vallen, behalve bellen en internetten en zo van en naar het buitenland? Dan kan ik daar rekening mee houden.
Was best veel geld, bijna een hele bundel. Zonde van t geld. Ik ben bij simyo gegaan omdat jullie goedkoop zijn. Dacht ik.
Daarbij begrijp ik de samenstelling van de factuur niet helemaal wat die buiten bundel-kosten betreft, daar staan 3 bedragen vermeld in kolom oct. Maar daar zal ik me morgen nog eens in verdiepen.
O, en als ik die optie uitzet, 0900 nummers bellen, kan ik ze dan niet bereiken? En als ik alleen zo'n nummer heb en verder niks....? Goh.........
is dat bij alle providers zo?
Beste antwoord door ColinC
Bekijk originele reactie