Skip to main content

.

Goedemiddag,

Kan ik uitstel van betaling krijgen ?

Door onverwachtse omstandigheden lukt mij het nu niet.

Met vriendelijke groet,

Stefanie 

Via de bekende kanalen even met Simyo contact opnemen, dat werkt het snelste @Stefanie1991 , of de reactie binnen dit forum van een moderator afwachten, echter, een moderator kan geen betalingsregeling met je treffen, ze je hoogstens doorverwijzen, zoals ik nu ook doe.

Succes.

Via de bekende kanalen even met Simyo contact opnemen, dat werkt het snelste @Stefanie1991 , of de reactie binnen dit forum van een moderator afwachten, echter, een moderator kan geen betalingsregeling met je treffen, ze je hoogstens doorverwijzen, zoals ik nu ook doe.

Succes.

Ik heb het ook via WhatsApp geprobeerd. Het is even afwachten op antwoord.

Bedankt voor uw bericht :) 

Hoi @Stefanie1991,

Bedankt voor je bericht.

Zoals @J.D.L. aangaf kan je dit ook via de klantenservice kanalen aanvragen. Bedankt voor je hulp! 😊

Ik kijk graag even met je mee. Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres?

Groetjes,
Ashley

Hoi @Stefanie1991,

Bedankt voor je bericht.

Zoals @J.D.L. aangaf kan je dit ook via de klantenservice kanalen aanvragen. Bedankt voor je hulp! 😊

Ik kijk graag even met je mee. Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres?

Groetjes,
Ashley

Ik heb u een privébericht gedaan :)

Reageer