Skip to main content
Hoi,



Misschien al 80x gevraagd door anderen hoor, dus dan alvast excuus 😉 maar om al die forumvragen door te spitten op zoek naar mijn vraag...duurt me iets te lang.

Op mijn factuur kom ik er niet helemaal uit wat de betekenis is van de specificaties. Ik heb een 100 sms/min per maand abo maar kwam in december daar bovenuit. Nu staat er bij verbruiksgeschiedenis alleen dat ik 58 min heb gebeld en 23 smsjes heb verstuurd. Dit maakt toch geen 100? Kun je me uitleggen hoe dit zit?

Alvast bedankt!



Gr

Esther
Ik weet het niet helemaal zeker, maar wellicht dat je de melding die je kreeg, hebt ontvangen, omdat de gebelde minuten toen (nog) waren afgerond op hele minuten en op de factuur op seconden.
Hoi EstherArentsen,



Welkom op het forum.



Ja, die vraag wordt vaak gesteld maar we leggen het graag nog een keertje uit voor je :)



Op je factuur staan de absolute gesprekstijd. Dit betekent dat er geen afronding plaatsvindt op je nota en alles per seconde is opgeteld. Pas bij het factureren wordt elk gesprek naar boven afgerond op een minuut.



Als je alle gesprekken op je factuur afrondt op een minuut en samen met de verstuurde sms-berichten bij elkaar optelt, zal je zien dat Simyo je niet te veel in rekening heeft gebracht.



Is je vraag hiermee beantwoord?



@RicoK, bedankt voor je reactie.

Reageer