Skip to main content
Hallo,



Ik had een betalingsachterstand bij simyo, echter heb ik op 27 dec alle openstaande bedragen betaald aan im Nederland , overal staat beschreven dat het abbonement binnen 48 uur weer actief zou zijn, afgelopen vrijdag contact gehad met de klantenservice en tot mijn verbazing hadden zij na 1 werkdag nog niet eens bericht gehad van im Nederland , ondertussen betaal ik dus nu wel mooi voor een abbonement waar ik niet mee kan bellen of sms'en of internetten.! Wanneer kan ik verwachten dat ik weer kan gebruik maken van mijn aansluiting ? 2014..?



Gr. Danny
Hoi Dannyv6,



Welkom op het forum!

Je aansluiting is gedeblokkeerd echter dien je wel de factuur van de maand oktober plus €12,50 administratiekosten te betalen.

Wanneer de factuur van oktober niet wordt betaald zal de aansluiting worden geblokkeerd. Je dient je toestel uit/aan te zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.
alweer problemen met de betaalde facturen. Ik heb een factuur dubbel betaald ( nota van 49.78) en nota van 47.97. Alle bedragen heb van jullie via email ontvangen. Na eerste betaaling van 49.78 heb van jullie bevestiging ontvangen dat probleem is opgelost. Na paar dagen krijg ik zelfde factuur en herinnering . Heb ik ook 49.78 betaald. Na paar dagen krijg ik mail  dat mij aansluting geblokkeerd is!! bij alle betaalde facturen ook naar jullie een bevestiging opgestuurd en toch fout gegaan. gelijk gereageerd - geen antwoord van jullie. Volgende dag krijg ik een nieuw factuur van 47.97 binnen. Heb ik ook betaald en een bewijs naar jullie gestuur. Omdat ik een factuur door jullie fout dubbel heb betaald en nog gisteren incasso ontvangen laatik dat een nota van 49.78 terugboeken. Incasso is ook betaald maar vind ik niet terecht!! Graag mijn probleem spoed oplossen anders wil ik mijn abonnemet laten sluiten. ik wind deze echt apnormaal !!

mijn telefoonnummer is:

06*
Hoi kasia,



Ik zie dat je dezelfde vraag in dit topic hebt geplaatst. Om het overzichtelijk te houden zal een moderator in dat topic reageren.



Groetjes,



Alex

Reageer