Skip to main content

.

Hallo,

Sinds september 2012 met simyo en tot nu op zich geen probleem alleen onmogelijk om cs aan de lijn te krijgen vandaar optie forum. In maart mijn maand abonnement omgezet van 500 naar 1000 mb. De kosten voor beide maanden worden in maart gefactureerd terwijl ik de maand april nog moet gebruiken. Gaat dit wel goed? Krijg ik in april geen abonnement factuur dan?

Al vast bedankt

Met vriendelijke groet

Marc Halewyn
Ik heb het zelfde probleem, beetje raar dat je twee bundels tegelijk kan hebben.
Zeker vreemd. Gelukkig heb ik een maand abonnement. Als het bundel van april weer in april in rekening wordt gebracht stop ik ermee
Zeker vreemd. Gelukkig heb ik een maand abonnement. Als het bundel van april weer in april in rekening wordt gebracht stop ik ermee

Hoi Marc Halewyn

Ik zie dat moderator Wayne je vraag al in een ander topic heeft beantwoord. Je had daar dezelfde vraag gesteld. Om het forum overzichtelijk te houden, wil ik je vragen niet meer dezelfde vragen in meerdere topics te stellen.

=wijngaarden;34473]Ik heb het zelfde probleem, beetje raar dat je twee bundels tegelijk kan hebben.

Welkom op het forum wijngaarden,

Omdat je onlangs je bundels hebt gewijzigd, zijn de vaste bundel kosten voor de komende maand al in rekening gebracht. Op je komende factuur zullen deze kosten dus niet nogmaals in rekening worden gebracht.

Groetjes,

Alex

Hoi Marc Halewyn

Ik zie dat moderator Wayne je vraag al in een ander topic heeft beantwoord. Je had daar dezelfde vraag gesteld. Om het forum overzichtelijk te houden, wil ik je vragen niet meer dezelfde vragen in meerdere topics te stellen.

Ik heb het zelfde probleem, beetje raar dat je twee bundels tegelijk kan hebben.

Welkom op het forum wijngaarden,

Omdat je onlangs je bundels hebt gewijzigd, zijn de vaste bundel kosten voor de komende maand al in rekening gebracht. Op je komende factuur zullen deze kosten dus niet nogmaals in rekening worden gebracht.

Groetjes,

Alex

Reageer