Skip to main content
Ik had een Tringg abonnement, die mag je tegenwoordig ook maandelijks bijstellen, dus dat heb ik gedaan, aan 500 mb heb ik genoeg internet, dus naar beneden gebracht van 1000 naar 500 mb. In juni betaalde ik al minder, maar in juli wordt ik verwacht twee bundels af te rekenen, 1000 mb én 500 mb! Als ik dat zo heb ingesteld is dat dom van me, maar ook niet logisch van jullie site en niet duidelijk genoeg aangegeven. Wie neemt er nou twee internetbundels binnen één maand?
Hoi Niset,



Je gegevens heb ik er even bij gepakt. Goed dat je het aangeeft, want er zijn inderdaad twee keer internetbundels in rekening gebracht voor augustus. Ik ga navragen aan mijn collega's van IT hoe dit komt en of het goed gezet kan worden. Ook worden de kosten die onterecht zijn natuurlijk vergoed :)



Zodra ik hier meer over weet, geef ik het aan je door 🙂
Hoi Niset,



Ik heb een terugkoppeling ontvangen 🙂 Mijn collega's van IT hebben het goed gezet. De kosten van € 11 (voor de Internetbundel 1000) die onterecht zijn op de factuur van juli worden vergoed. Het bedrag wordt binnen drie weken terugbetaald na de incassering van de factuur van juli.



Heb je hier vragen over?

Reageer