Tot mijn grote schrik heb ik een buiten de bundel rekening van meer dan 100 euro. Het bedrag is nog steeds aan het oplopen omdat het nog niet helemaal is bijgewerkt (inmiddels 115 euro). M’n wifi router was uitgevallen, en dus was m’n laptop overgeschakeld op een hotspot die nog aan stond.
Ik heb een Android instelling aan staan om dataverbruik te beperken, maar om de een of andere reden geeft deze veel minder gebruik aan dan er daadwerkelijk is gebruikt (totaal 354 MB, terwijl er daadwerkelijk meer dan 2,5 GB is verbruikt). De SMSjes hebben niet geholopen. Het waren er maar twee, die drie minuten na elkaar binnen kwamen. Blijkbaar niet gehoord tijdens het kijken van een 1440p Youtube video. Gelijk router gereset natuurlijk..
Is hier nog iets aan te doen? Het is wel heel zuur dat door het uitvallen van een router ik met zulke enorme kosten zit. Het scheelde dat ik nog bijna niets gebruikt had deze maand, anders was het helemaal niet te overzien geweest. Ik ben al vele jaren klant bij jullie.
Excuses voor de rare gebruikersnaam. Ik was een beetje gefrustreerd dat al m’n pogingen al bezet waren. Maar nu kan ik ‘m ook niet meer wijzigen volgens mij...