Vanmorgen stond ik voor een grote schrik en een raadsel. Ik ben flink geschrokken met extra kosten van 687.09 euro buiten mijn bundel. Nu weet ik hoe ik buiten mijn bundel ben gekomen. Stroom was uitgevallen waaronder de modem voor het internet niet meer bruikbaar. Iets wat niet gefikst kon worden door ons zelf maar door de elektricien.
Nu heb ik dus onderzoek gedaan en achterhaald wat ik op dat moment deed. Voordat ik over mijn bundel ging. verbruikte ik in een half uurtje voor dat ik over mijn bundel ging rond de 800mb. Op het moment dat ik over mijn bundel ging verbruikte ik in 25 min opeens 4.6GB. Beide momenten was ik voornamelijk aan het appen, geen filmpjes aan het kijken en niks aan downloaden. Ik had al het grootste deel van mijn apps ontbonden van het internet. Ik kan de piek dus ook niet verklaren.
Ik ben nu ten einde raad en heb geen idee wat ik moet doen. Ik moet er bij vermelden dat ik dit abonnement hier nam. Met toen het idee dat ik hier een internet plafond had. Vanmorgen ook mooi achter gekomen dat niet zo is. Smsjes hebben ook niet geholpen want die zag ik vanmorgen pas.