Goedemiddag, ik heb vorige week voor de 3e maand op een rij een e-mail gestuurd om te vragen of ik mijn factuur 3 dagen later mag betalen en dat is steeds goed gegaan en ben toen niet geblokkeerd, maar deze maand moest de factuur uiterste de 12de van Augustus betaald zijn en toen heb ik nogmaals een e-mail gestuurd of ik uitstel kan krijgen tot vandaag (15 Augustus), maar ik ben vanmorgen toch afgesloten.
Zoals ik aangaf zal ik zo direct de factuur voldoen, maar word ik dan vandaag opnieuw aangesloten, want ik vind het best wel onterecht dat het 3 maanden kan en nu ineens niet, zonder enig bericht daarvan.
Met vriendelijke groet,
Danielle Guijt
Bladzijde 1 / 1
Zoals ik aangaf zal ik zo direct de factuur voldoen, maar word ik dan vandaag opnieuw aangesloten, want ik vind het best wel onterecht dat het 3 maanden kan en nu ineens niet, zonder enig bericht daarvan.
Met vriendelijke groet,
Danielle Guijt
Hoi DanielleGuijt,
Vervelend om te lezen dat je aansluiting is geblokkeerd. Helaas kan Simyo geen uitstel van betaling geven omdat er een automatisch betaalsysteem is waarmee Simyo werkt. Ik zie in het systeem dat de factuur is betaald. Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.