Skip to main content
Hoe kan t dat mijn nr per 25 April jl is geporteerd naar Holl Nieuwe ik daar abonnements kosten heb,van jullie een factuur krijg van verbruikkosten buiten de bundel die ik uiteraard betaal,maar dan ook nog abonnements kosten voor Mei krijg te betalen terwijl mijn sim kaart bij jullie niet meer werkt?????

Kosten buiten bundel overgemaakt maar een dreigement dat mijn nr word geblokkeerd slaat natuurlijk helemaal nergens op BEN GEEN KLANT meer bij jullie en betaal voor Mei GEEN abonnement kosten.

Graag reactie.
Hoe kan t dat mijn nr per 25 April jl is geporteerd naar Holl Nieuwe ik daar abonnements kosten heb,van jullie een factuur krijg van verbruikkosten buiten de bundel die ik uiteraard betaal,maar dan ook nog abonnements kosten voor Mei krijg te betalen terwijl mijn sim kaart bij jullie niet meer werkt?????

Kosten buiten bundel overgemaakt maar een dreigement dat mijn nr word geblokkeerd slaat natuurlijk helemaal nergens op BEN GEEN KLANT meer bij jullie en betaal voor Mei GEEN abonnement kosten.

Graag reactie.




Hoi Henk Rozenberg,



Ik zie inderdaad dat Hollandse Nieuwe je nummer op 26 april heeft overgenomen. Toen stonden de abonnementskosten voor mei helaas al op je factuur. Wij verrekenen die altijd achteraf, in de vorm van een terugbetaling.

Omdat je de volledige factuur hebt gestorneerd, kunnen we je de abonnementskosten nu niet terugbetalen, en ben je ons nog wel de verbruikskosten tot en met 25 april verschuldigd. Je geeft aan dat je die al zelf hebt overgemaakt? Zou je ons daar een betaalbewijs van kunnen sturen in de vorm van een printscreen van je internetbankieren? Dit mag naar [email]Klantenservice@simyo.nl[/email] worden gestuurd. Dan kan de financiële afdeling die betaling handmatig verwerken, en ontvang je geen berichten meer van ons.



Kun je het even laten weten als je het betaalbewijs hebt verstuurd?



Groetjes,

Charlene
hoi,

vandaag weer een herrinnering voor betalen gekregen hebben wel de 6,06 euro verrekend maar vinden dat ze recht hebben op de maand Mei

blijven dreigen met afsluiten wat onmogelijk is en berekenen ook nog 5 euro kosten 

hoe belachelijk is dit ?????????
hoi,

vandaag weer een herrinnering voor betalen gekregen hebben wel de 6,06 euro verrekend maar vinden dat ze recht hebben op de maand Mei

blijven dreigen met afsluiten wat onmogelijk is en berekenen ook nog 5 euro kosten 

hoe belachelijk is dit ?????????




Hoi Henk Rozenberg,



Had je mijn reactie hierboven wel gezien? Natuurlijk hebben wij geen recht op de maand mei. Dat had ik je al bevestigd. :)

De €6,06 zijn inderdaad verrekend, omdat we de betaling hebben kunnen traceren. De €8 abonnementskosten kunnen we nu ook wegschrijven. Die herinneringen kun je als niet verzonden beschouwen.



Veel plezier bij je nieuwe provider.



Groetjes,

Charlene

Reageer