.

Beantwoord

Toch factuur na NP en GEEN antwoord op mijn mails

  • 24 January 2013
  • 5 reacties
  • 228 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Op 3 december ben ik overgestapt naar een andere provider met nummerbehoud. Toch werd eind december weer een volle maand gefactureerd. Dit is niet logisch want het nummer kan maar bij 1 provider tegelijk actief zijn.  Aangezien ik op de openingstijden van de klantenservice niet in de gelegenheid ben te bellen heb ik een mail gestuurd. Ik krijg maar geen antwoord en heb de betaling gestorneerd. En dan komt het, ik krijg telkens mails dat ik nog moet betalen en nu komt er zelfs nog €5 extra bij. Kan er eindelijk eens iemand mijn vraag beantwoorden en ophouden met het sturen van betalings mails. U bent zeer slecht bereikbaar en daar kan ik niets aan doen! Wellicht handig mijn vraag eens te beantwoorden en uitleg te geven waar het bij u misgaat. 
icon

Beste antwoord door Natascha 25 January 2013, 12:10

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +6
Hoi Maan,

Welkom op het forum!
Ik heb de financiële afdeling gevraagd de factuur van de maand november aan te passen voor je en je een e-mail te sturen om het juiste bedrag te betalen.
Hoi Maan,

Welkom op het forum!
Ik heb de financiële afdeling gevraagd de factuur van de maand november aan te passen voor je en je een e-mail te sturen om het juiste bedrag te betalen.



Hoi,

Ik heb nu een nieuwe factuur gekregen maar klopt deze wel? Er staat namelijk bij dat ik €5 administratiekosten moet betalen en nu dus een totaal van €6.64. Lijkt mij ook wat veel voor een abb van normaal zo'n €20 waar ik maar 2 dagen in die maand gebruik van heb gemaakt. De extra kosten kunt u onmogelijk ons laten betalen daar wij meteen na afschrijving van het foutieve bedrag contact met u hebben gezocht per e-mail. Dat u daarop niet reageert kunnen wij niet helpen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi maan,

Ik heb je een privé bericht gestuurd met betaalgegevens. Zou je hier even op kunnen reageren?

Groetjes,

Alex
Hoi Alex, Het geld is overgemaakt en mijn man probeert nu per prive bericht eea door te sturen.
Reputatie 2
Badge +1
Hey maan,

Ik heb van moderator Alex begrepen dat de betaling binnen is en verwerkt is.

Reageer