Skip to main content
Beste Simyo,

Ik word er een klein beetje simpel van.

Vorige week heb ik een vervangende simkaart besteld a €5,-. Deze is nooit aangekomen. Na contact met de klantenservice zou er een nieuwe kosteloos worden toegestuurd. Deze heb ik wel ontvangen.

Nu zag ik op 'mijn simyo' dat er €20,- aan extra kosten in rekening worden gebracht, twee simkaarten a €10,- p.s. !?

Weer gebeld: zou geregeld worden. Een simkaart zou betaald moeten worden, €5.

Nu krijg ik net een SMS: er is 5 euro korting gegeven. Waarom!?

Ik hoef maar €5 euro extra te betalen, geen 10, geen 15 en geen 20. Ik zou graag bellen, maar dan komt de boodschap niet over blijkt. Graag een oplossing!?
Hoi IrenevdHeuvel,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat vervelend zeg.

Een moderator op dit forum zal je graag een reactie geven omdat dit niet tot mijn pakket van antwoorden behoord. Ook kan de moderator meer zien dan ik. Ik zie namelijk alleen je vraag en naam en dat je nieuw bent op ons forum.

Een moderator kan complete gesprekken met de klantenservice zien.



Succes nog!
Hoi Irenevdheuvel,



Welkom op het Simyo Forum.



Ai, wat lastig dat de verrekening niet goed lijkt te gaan! Dit is niet de bedoeling natuurlijk 😞 Sorry dat je hier opnieuw zelf achteraan moet gaan.



Ik heb het direct nagekeken voor je. In het systeem zie ik allereerst de simkaart die jij zelf besteld hebt. Vervolgens zie ik de melding van mijn 1e collega. Er is aangegeven dat de nieuwe simkaart kosteloos verzonden wordt. Dit is niet gebeurd. Je hebt opnieuw gebeld. De 2e melding die ik zie is van mijn 2e collega. Er is aangegeven dat het geregeld wordt voor je.



Na dit gesprek zie ik een verrekening staan van €5 op jouw factuur. Deze verrekening is juist uitgevoerd. Er zijn 2 simkaarten besteld die beide €5 kosten.



Het is mij ook direct duidelijk waar de miscommunicatie nu precies plaatsvindt. Dit is namelijk op Mijn Simyo. Er gaat daar iets niet goed in de weergave. Jij ziet de kosten voor 4 simkaarten staan. Dit is een bekende weergavefout. We doen ons best om dit op te lossen omdat dit voor veel verwarring kan zorgen. Natuurlijk worden er maar 2 simkaart berekend op de factuur. In jouw geval uiteraard maar één. De andere simkaart is netjes vergoed.



Zijn er op dit moment nog onduidelijkheden over jouw factuur?



@Maikel.twinnie, bedankt voor je bericht en uitleg :)



Groetjes,

Angela
Bedankt voor je reactie. Fijn dat het nu is geregeld, ik ben weer een tevreden klant 🙂
Heel fijn dat we je weer blij hebben kunnen maken, IrenevdHeuvel 😳

Reageer