.

Beantwoord

Teveel betaald voor internetgebruik

  • 22 April 2013
  • 6 reacties
  • 450 Bekeken

Beste lezer,

Zojuist bekeek ik mijn facturen, en zag ik dat iki precies een jaar geleden (april 2012) ten onrechte teveel heb betaald voor mijn internet gebruikt. Op het factuur is te zien dat ik 240MB verbruikt heb, maar daar wel zo'n 30 euro voor betaal. Echter heb ik vanaf het begin af aan een internetbundel (van 1024MB). Andere maanden verbruikte ik vergelijkbare hoeveelheden en daar werd niets extra's voor in rekening gebracht. Kan dit bedrag verrekend worden met mijn nieuwe factuur?
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Natascha 25 April 2013, 14:25

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
En deze 240MB vielen binnen de 2024?
Reputatie 3
Badge +9
Typo: 1024
En deze 240MB vielen binnen de 2024?

Voor zover ik kan zien wel. Er staat maar 1x " Internet op je mobiel binnen Nederland " vermeld, met " aantal" 240 € 30,63....
Reputatie 3
Badge +9
Hoeveel heb je verbruikt in die maand?
Ik denk dat je de bytes moet optellen want totaal verbruik zie ik niet staan.
Badge
Als het het enige verbruik die maand is is er inderdaad iets fout. Weet je zeker dat er verder geen MB' s verbruikt zijn die maand?
Badge +6
Beste lezer,

Zojuist bekeek ik mijn facturen, en zag ik dat iki precies een jaar geleden (april 2012) ten onrechte teveel heb betaald voor mijn internet gebruikt. Op het factuur is te zien dat ik 240MB verbruikt heb, maar daar wel zo'n 30 euro voor betaal. Echter heb ik vanaf het begin af aan een internetbundel (van 1024MB). Andere maanden verbruikte ik vergelijkbare hoeveelheden en daar werd niets extra's voor in rekening gebracht. Kan dit bedrag verrekend worden met mijn nieuwe factuur?
Alvast bedankt.


Hoi Sasjua,

Het aantal dat genoemd wordt op je factuur is het aantal keer dat er gebruik is gemaakt van het internet. Dit is niet het aantal MB dat is verbruikt. Het gaat om het verbruik van de maand maart vorig jaar in de maand april ben je niet over je bundel gegaan. Het verbruik heeft plaats gevonden en zal niet worden verrekend met een volgend factuur.

@ Martijn® & Miquos bedankt voor het meedenken.

Reageer