.

Beantwoord

Teveel afgeschreven

  • 14 January 2014
  • 1 reactie
  • 361 Bekeken

Badge
Ik ben sinds december overgegaan van Simyo Tringg naar Simyo.
Nu is er in januari het oude bedrag van mijn rekening geschreven. Op advies van jullie heb ik dit terug laten storten op mijn rekening.
Nu krijg ik van Buckaroo een mail met daarin het verzoek te betalen anders wordt ik afgesloten.
Ik neem aan dat zij niet weten dat ik het bedrag terug moest halen zodat jullie een nieuwe rekening konden sturen.
MIjn oude abonnement was 34,95 en nu 21 euro.
Iemand hetzelfde probleem gehad?
icon

Beste antwoord door Charlene 15 January 2014, 12:39

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Ik ben sinds december overgegaan van Simyo Tringg naar Simyo.
Nu is er in januari het oude bedrag van mijn rekening geschreven. Op advies van jullie heb ik dit terug laten storten op mijn rekening.
Nu krijg ik van Buckaroo een mail met daarin het verzoek te betalen anders wordt ik afgesloten.
Ik neem aan dat zij niet weten dat ik het bedrag terug moest halen zodat jullie een nieuwe rekening konden sturen.
MIjn oude abonnement was 34,95 en nu 21 euro.
Iemand hetzelfde probleem gehad?


Hoi Ellenwop,

Ja, ik zie dat je contact met Kim had gehad en dat zij je inderdaad heeft gevraagd om het bedrag te storneren, zodat we je een mail konden sturen met een link voor het juiste bedrag. De eerste herinnering die je hebt ontvangen kun je als niet verzonden beschouwen. Als het goed is heb je gisteren nog zo'n mail gehad, met dit keer het juiste bedrag. Als je die gebruikt om te betalen is alles weer in orde :)

Groetjes,
Charlene

Reageer