Mijn telefoonnummer is geblokkeerd en ik zie dat mijn rekening van januari niet geïnd is, ondanks voldoende saldo op rekening! Kan sinds donderdag niet meer bellen of sms'en en niet op internet. Wel een misser, dat je van te voren niet wordt gewaarschuwd, dat je tijdelijk wordt afgesloten! Terwijl ik al jaren klant ben en mijn rekeningen altijd trouw voldoe. Ben nu weer in Nederland, graag snel oplossen!
Bladzijde 1 / 1
Hoi Lotje, welkom op het Simyo forum.
In je gegevens zie ik dat je geblokkeerd was vanwege hoogverbruik in het buitenland, maar ook dat je inmiddels een aanbetaling hebt gedaan en weer kunt bellen 🙂
In je gegevens zie ik dat je geblokkeerd was vanwege hoogverbruik in het buitenland, maar ook dat je inmiddels een aanbetaling hebt gedaan en weer kunt bellen 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.