Skip to main content

.

Mijn abonnement verlengd met telefoon,deze gelijk via iDeal betaald maar het bedrag blijft maar op de aankomende factuur staat.

Kan dit aangepast worden?

Heb ook al via whattsapp contact gehad, maar er gebeurt maar niets mee.

Graag hoor ik van u..

Beste ​@Heidi24 dat de telefoon op de factuur staat is normaal, die heb je gekocht en moet gefactureerd worden. De Ideal-betaling zie je op de eerstvolgende factuur weer terug.

Als het goed is betaal je dus niet dubbel.

Alleen hij staat op de aankomende factuur nog open, alsof de telefoon nog betaald moet worden. De iDeal betaling is er niet afgehaald, dat is wel raar. Want wanneer wordt dat wel aangepast.

Nu staat er dat er in mei nog ruim 700 euro wordt geïncasseerd. Beetje raar. 

Beste ​@Heidi24 als het goed is wordt er bij een gelukte Ideal-betaling niet nog een keer geïncasseerd, maar houd wel de vinger aan de pols.

Hoi ​@Heidi24,

Bedankt voor je bericht.

Op je aansluiting zie ik dat je inmiddels geïnformeerd bent door mijn collega's van de klantenservice. Goed om te zien dat je vraag is beantwoord!

Even ter bevestiging: Het klopt dat je je telefoon in één keer hebt afbetaald, de betaling hebben wij binnen. Het bedrag wat je al hebt betaald zal niet opnieuw afgeschreven worden. Wel zie je de toestelkosten die je al hebt betaald nog steeds op je factuur, maar dit is altijd het geval. Alleen de overige kosten zullen deze maand afgeschreven worden (abonnementskosten).

Bedankt voor je hulp! ​@JanD 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reageer