Het resterende gedeelte van mijn telefoonkrediet heb ik in 1 keer volledig afgelost.
Ik heb hier geen bevestiging van gekregen. Zouden jullie mij de bevestiging willen sturen?
Het resterende gedeelte van mijn telefoonkrediet heb ik in 1 keer volledig afgelost.
Ik heb hier geen bevestiging van gekregen. Zouden jullie mij de bevestiging willen sturen?
Hoi
Bedankt voor je bericht.
Ik zie inderdaad dat je het toestel inmiddels hebt afbetaald. Je zult dit terugzien op je september factuur. Deze staat halverwege oktober klaar in je mijn Simyo.
Mocht je een betaalbewijs willen ontvangen kan ik dit eventueel per mail versturen.
Ik hoor het graag.
Groetjes,
Ashley
Hoi Ashley,
Bedankt voor je reactie. Ik zou graag een betaalbewijs van je willen ontvangen op de mail.
Alvast bedankt!
Moet ik je een privé bericht sturen, zodat je een betaalbewijs naar mij toe kunt mailen?
Hoi
Bedankt voor je reactie.
Graag! Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres?
Groetjes,
Ashley
Zou je misschien nog even willen meekijken? Ik heb je ook weer een prive bericht gestuurd. Het klopt namelijk niet helemaal wat ik heb ontvangen.
Alvast bedankt!
Hoi
Bedankt voor je reactie.
Ik heb je berichtje gezien en beantwoord.
Groetjes,
Ashley
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.