Skip to main content
Is het mogelijk om mijn huidig tel.nr te wijzigen, zodat ik deze kan laten porteren naar een andere aanbieder ondanks dat mijn jaar abonnement nog maar 3 maanden oud is ?



Of is het mogelijk om een jaar abo eerder te stoppen?



Ik wil namelijk dolgraag naar een andere aanbieder en wil niks meer met Simyo te maken hebben !



Dit omdat na het porteren van mijn huidig tel.nr. op 24 December, mijn bundels (tel + internet) pas op 9 Januari zijn geactiveerd en ik dus met een torenhoog factuur zit te kijken, waar ik na diverse telefoontjes (na uren wachten!) met helpdesk en toezeggingen op email dat deze geheel vergoed zouden worden, HELEMAAL NIET NAGEKOMEN WORDEN !!!



Sorry voor mijn taalgebruik maar ik KOTS! van jullie.
Welkom op het forum DUUK,



Jammer dat je ontevreden bent. Ik zie dat je contact hebt gehad met de klantenservice. Je zal binnen enkele dagen een email ontvangen zodat je het juiste factuur bedrag kunt betalen.



Uiteraard kun je je telefoonnummer bij ons wijzigen, maar daarmee is het niet zo dat je het uitporteer proces wijzigt.



Indien je het abonnement alsnog wilt opzeggen, is dit natuurlijk mogelijk. Er zal dan wel een afkoopsom betaald moeten worden. Je betaalt dan de resterende maanden van je contract. Onze excuses voor het ontstane ongemak.



Groetjes,



Alex