Skip to main content
Ik heb een aantal klanten aangebracht via de Simyo Vriendendeal.

De eerste zijn al geactiveerd in de eerste week van Juni.

Ik zie nu echter dat er geen korting is doorgevoerd op mijn factuur waardoor ik nu een openstaand bedrag heb.

Moet ik hier zijn om dit op te lossen of moet ik de klantenservice bellen?



Alvast bedankt!
Hoi Daxy,



Ik zie inderdaad dat er heel wat aansluitingen zijn geactiveerd in juni. Zo te zien heb je heel erg je best gedaan! Omdat de aansluitingen zijn geactiveerd in juni, plaatsen wij de korting die je hierover ontvangt op de factuur van juni. Dit is dus niet de openstaande factuur, maar de eerstvolgende. Dit doet Simyo op deze manier, omdat de mei factuur al per 1 juni is gesloten voor aanpassingen 🙂



Misschien is het een idee om eens te kijken bij het tabblad "Mijn verbruik" -> "Juni". Ik verwacht dat de korting die je krijgt op de juni factuur, daar zichtbaar zal zijn 🙂



Wil je me laten weten of dat het geval is?
Hoi Daxy,



Ik zie inderdaad dat er heel wat aansluitingen zijn geactiveerd in juni. Zo te zien heb je heel erg je best gedaan! Omdat de aansluitingen zijn geactiveerd in juni, plaatsen wij de korting die je hierover ontvangt op de factuur van juni. Dit is dus niet de openstaande factuur, maar de eerstvolgende. Dit doet Simyo op deze manier, omdat de mei factuur al per 1 juni is gesloten voor aanpassingen :)



Misschien is het een idee om eens te kijken bij het tabblad "Mijn verbruik" -> "Juni". Ik verwacht dat de korting die je krijgt op de juni factuur, daar zichtbaar zal zijn :)



Wil je me laten weten of dat het geval is?





Hoi Tiury,



Dit was niet helemaal duidelijk :)

Ik ging er van uit dat het op factuur datum ging, welke 13 Juni is. Vandaar dat ik het al deze maand verwacht had.

Dus het tegoed wordt verekend met de factuur van de maand waarin de aansluiting actief werd (dus de factuur die ik ontvang in Juli over de periode Juni).



Ik zal het zeker laten weten als het volgende maand niet verekend wordt 🙂
Hoi Daxy,



Dus het tegoed wordt verekend met de factuur van de maand waarin de aansluiting actief werd (dus de factuur die ik ontvang in Juli over de periode Juni)



Dat is juist! Zou je eind juli willen laten weten of je het bedrag terug hebt gevonden?

Reageer