Mijn sim only is vanaf vandaag ingegaan.. Ik heb het nummer vanaf maandag al wel in gebruik en daarmee 1 berichtje verstuurd naar iemand. Nu staat bij mijn verbruik beetje internet 1x sms binnenland en dat klopt, maar er staat bij dat ik 1x naar het buitenland heb gesmst? En dat heb ik niet eens. Ook staat er dat ik nu nog maar 108 sms/min heb. Dat kan toch niet kloppen?
Groetjes michelle
Bladzijde 1 / 1
Beste michellee,
Het smsje dat is verstuurd naar het nummer +447786205094 is een bericht dat automatisch wordt verstuurd door je iPhone. Dit is een activatiebericht voor de applicatie Facetime. Voor meer informatie adviseren wij je het nummer +447786205094 op google op te zoeken.
Aangezien je niet op de eerste van de maand bent begonnen met het abonnement krijg je naar verhouding tot de resterende dagen van de maand een aantal minuten/mbs toegekend. Uiteraard betaald je ook naar rato. Vanaf volgende maand krijg je de volledig aantal minute/mbs toegekend.
Groetjes,
Arie
Het smsje dat is verstuurd naar het nummer +447786205094 is een bericht dat automatisch wordt verstuurd door je iPhone. Dit is een activatiebericht voor de applicatie Facetime. Voor meer informatie adviseren wij je het nummer +447786205094 op google op te zoeken.
Aangezien je niet op de eerste van de maand bent begonnen met het abonnement krijg je naar verhouding tot de resterende dagen van de maand een aantal minuten/mbs toegekend. Uiteraard betaald je ook naar rato. Vanaf volgende maand krijg je de volledig aantal minute/mbs toegekend.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.