.

Beantwoord

te hoog factuur

  • 23 January 2013
  • 1 reactie
  • 533 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Goedemorgen,

Ik heb gister mijn factuur bekeken en ben enorm geschrokken!
Ik ben al anderhalf jaar een te vrede klant tot vandaag.
Toen ik mijn factuur van december bekeek zag ik dat ik € 65,51 moest betalen.
In de specificaties staat dat ik € 47,60 buiten mijn bundel aan internet heb verbruikt.
Dat kan echt niet kloppen! Ik heb al anderhalf jaar het zelfde abbonement en heb niks anders
gedaan. Ik doe nooit filmpjes, muzieks of app's downloaden. Ik ben nog NOOIT buiten mijn bundel gegaan.
Daarnaast heb ik ook geen mail of sms ontvangen dat mijn bundel op was. 
Als ik mijn specificatie van de maand (november) ervoor kijk zie ik dat ik daar 2717 keer op internet ben geweest en in het laatste factuur (december) maar 2511 keer. Factuur van november is 37 pagina's en van december maar 35 pagina's. Zo overweeg om naar een andere provider te gaan.

Kan iemand mij deze factuur verklaren??

Groetjes,

Eef

 
icon

Beste antwoord door Alex 24 January 2013, 15:07

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Eef,

Helaas kan ik niet zien waar het internet verbruik precies aan op is gegaan. Wij mogen niet registreren welke apps of sites klanten gebruiken. Welk kan ik zien dat je sinds december meer internet verbruikt dan voorheen. Ook deze maand zit je al bijna op 800 mb. Ik raad je een een app te installeren waarmee je kunt achterhalen hoeveel mb een bepaalde mb gebruikt. Traffic monitor is een goede app. In dit topic kun je meer informatie vinden over hoe je veel mb's verbruikt met je telefoon. Overigens gaat het niet zozeer om de hoeveelheid sessies internet, maar om het aantal mb dat je gebruikt met een internet sessie.

Groetjes,

Alex

Reageer